Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Ericson T610 - beltoon volume

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik heb een probleempje met mijn T610 heb al wat dingen op gezocht maar kon niet echt iets vinden.

Als ik gebeld word dan hoor ik eerst een rinkeltje en dan word mijn beltoon van zacht naar hard afgespeeld.
Nu kan je dus in het optie scherm ergens aan en uit zetten dan je beltoon van zacht naar hard gaat maar als ik het uit zet dan blijft het zo.

Oh en het rinkeltje waar de beltoon mee begint gaat uit als ik hem dus ook op trillen zet bij het binnenkomen van een telefoontje. Daarbij blijft nog wel het probleem dat hij van zacht naar hard afspeelt.

Is dit een bekend probleem? Is dit op te lossen? Help ;(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:08
heb je het grote t610 topic al doorgelezen....je handleiding misschien. Ik heb het idee dat je nog niet echt goed gezocht heb.....Ben jij nou systeembeheerder? Kan niet eens zijn ringtone fatsoenlijk instellen >:)

intergalactic.fm

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 13:56
Om antwoord te geven op je vraag. t'Is een bekend probleem. Is een bug en volgens mij niet op te lossen...

zie: Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Swanfield
, zit tegenover me en je gaat me zo flamen!

Wacht maar.

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 18-06-2004 16:08 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Swanfield
party42 schreef op 18 juni 2004 @ 15:57:
Om antwoord te geven op je vraag. t'Is een bekend probleem. Is een bug en volgens mij niet op te lossen...

zie: Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8
Dankje.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 13:56
zit die tegenover je? Zou je ajb wat andere taal willen gebruiken. Vind het nogal beledigend...

no offence ofcourse... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 19:53

JoeBlack2k

I Love Hilary

De oudere T610's hebben deze functie om oorbeschadiging te voorkomen
de nieuwere firmware's hebben dit niet.. dan speelt het gewoon af (nog steeds zeer zacht helaas) je kan je mobiel naar een SE: Service Point brengen en er een firmware flash oplaten zetten naar de laatste versie!

Hilary Duff 4-Life

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 20:56
Welkom op GOT,

Damien2004, ik zou eerst even de GOT Faq doorlezen....

Eerst zelf zoeken doet echt geen kwaad.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Swanfield
Dj_Neo_Ziggy schreef op 18 juni 2004 @ 16:05:
Welkom op GOT,

Damien2004, ik zou eerst even de GOT Faq doorlezen....

Eerst zelf zoeken doet echt geen kwaad.
Ja maar even serieus 8 delen met meer dan 24 bladzijdes aan informatie even doorlezen is erg veel hoor. Ik heb wel tijd maar geen eeuwen de tijd :D

En heb wel gezocht maar je krijgt dan als resultaat Deel 8 en niet welke bladzijde er iets opstaat over jou probleem zeg maar.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.