Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
intergalactic.fm
zie: Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Wacht maar.
[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 18-06-2004 16:08 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dankje.party42 schreef op 18 juni 2004 @ 15:57:
Om antwoord te geven op je vraag. t'Is een bekend probleem. Is een bug en volgens mij niet op te lossen...
zie: Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8
zit die tegenover je? Zou je ajb wat andere taal willen gebruiken. Vind het nogal beledigend...Damien2004 schreef op 18 juni 2004 @ 15:58:
Jezus, zit tegenover me
no offence ofcourse...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
de nieuwere firmware's hebben dit niet.. dan speelt het gewoon af (nog steeds zeer zacht helaas) je kan je mobiel naar een SE: Service Point brengen en er een firmware flash oplaten zetten naar de laatste versie!
Hilary Duff 4-Life
Damien2004, ik zou eerst even de GOT Faq doorlezen....
Eerst zelf zoeken doet echt geen kwaad.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ja maar even serieus 8 delen met meer dan 24 bladzijdes aan informatie even doorlezen is erg veel hoor. Ik heb wel tijd maar geen eeuwen de tijdDj_Neo_Ziggy schreef op 18 juni 2004 @ 16:05:
Welkom op GOT,
Damien2004, ik zou eerst even de GOT Faq doorlezen....
Eerst zelf zoeken doet echt geen kwaad.
En heb wel gezocht maar je krijgt dan als resultaat Deel 8 en niet welke bladzijde er iets opstaat over jou probleem zeg maar.
Dit topic is gesloten.
![]()