Hey there,
Ik heb probleempje met me FTP server upgooien en zit als volgt,
Kzit op netwerk achter het internet en op de computer waar het internet draait heb ik de porten 20 en 21 naar mij IP gemapped .. (allebei de computers windows XP trouwens) maar op 1 of andere manier wilt het niet werken.
Ik heb serv-U en Bulletproof geprobeerd maar ik krijg allebei de FTP servers alleen werkend op het lan maar niet via het internet IP.
Als ik via internet IP op FTP probeer te komen krijg ik :
Ér staat norton internet security op de server computer maar ook als ik die uit zet wilt de FTP het niet doen.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb probleempje met me FTP server upgooien en zit als volgt,
Kzit op netwerk achter het internet en op de computer waar het internet draait heb ik de porten 20 en 21 naar mij IP gemapped .. (allebei de computers windows XP trouwens) maar op 1 of andere manier wilt het niet werken.
Ik heb serv-U en Bulletproof geprobeerd maar ik krijg allebei de FTP servers alleen werkend op het lan maar niet via het internet IP.
Als ik via internet IP op FTP probeer te komen krijg ik :
Ik heb het een keer werkend gehad maar het wilt nu allemaal niet lukken. Heb al van alles geprobeerd van wat ik op google en op GoT kon vinden maar niets wilde werken.Connecting to 80.126.6*.***
Connected to 80.126.6*.*** -> IP=80.126.6*.*** PORT=21
Connection failed (Connection lost)
Ér staat norton internet security op de server computer maar ook als ik die uit zet wilt de FTP het niet doen.
Alvast bedankt voor de hulp.