Toon posts:

Gewoon toetsenbord vs laptop toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op internet het mooie allu toetsenbord van coolermaster, met laptop toetsenbord toetsen (platter) wat vinden jullie van zoiets, of vinden jullie de gewone toetsen fijner?
Ik ben op dit moment aant twijfelen om er 1 aan te schaffen omdat ik laptop toetsenborden meestal wel fijn vind

Verwijderd

als je die fijner vind, koop je die toch :S

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 23:50

AzzKickah

06-CENSORED

Ja nogal stug als JIJ iets koopt wat IK fijn vind

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

D'r loopt al een hele mooie thread over dit soort toetsenborden, kun je hier vinden

[ Voor 5% gewijzigd door Lorn op 18-06-2004 14:48 ]

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 06:32

robbydw

live your life

Meeste laptop toetsenborden zijn zeer RSI gevoelig. Kan bij meeste laptops handen nooit goed plat leggen.

Bij losse laptop toetseborden zal dit minder spelen. Echter wel stuk kleiner wat ik persoonlijk niet zo lekker vind werken

Geen commentaar

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Probeer het eens zou ik zeggen, geen idee hoe wij voor jou kunnen beslissen wat jij prettiger vindt :o

Mij maakt het persoonlijk nogal uit wat voor toetsaanslag een tobo heeft ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Ik vind het echt fantastich. (ga je het nu kopen?)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niets is subjectiever dan hoe een toetsenbord voelt. Ik ben een grote fan van de originele IBM PS/2 borden (met bijna een cm travel per toets en een klik waar anderen op kantoor gek van worden), of HP modellen met voor mij acceptabele aanslag voor het modernere werk. Ik walg van sponsachtige dingen met weinig voelbare aanslag zoals op moderne laptops (alles sinds 1993 zo'n beetje) en dit soort keyboard is.

Maar hier kunnen we toch geen discussie over voeren, want dit is mijn smaak en een ander heeft een ander smaak. Ga gewoon zelf proberen tikken op die dingen in een winkel. Als het bevalt: kopen. Zo niet: niet kopen. Daar kunnen wij niet helpen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.