Ik maak gebruik van een javascript scrollscriptje voor een website. De content staat in een divje, die op zijn beurt ook in een div staat.
Het scrollen gebeurd dus met JS, onMouseOver bij twee afbeeldingen (pijltjes).
Werkt an sich goed, maar bij een kennis op een I-mac werkt het niet. Hij zegt dat de content DIV een 50-tal pixels minder hoog is en dat de scroll functie niet werkt.
Ik ga er vanuit dat hij met IE werkt.
Veel weet ik niet van zijn probleem ( d.w.z. van het probleem dat het niet werkt op een I-mac) maar ik heb het even online gezet op deze plaats.
Ik heb de CSS en het JS-je er even ingeplakt voor het gemak.
Heeft iemand een debug suggestie voor wat betreft de reden van wanprestatie?
Lastig probleem is dat ik hier geen I-mac heb en ik dus niet kan debuggen omdat ik het resultaat toch niet kan bekijken. Erg lastig.
Ligt dit aan het CSS verhaal of is de JS niet goed gemaakt (lees: overgenomen, daar ik het niet zelf heb geschreven..)? Ik sta open voor suggesties!
Het scrollen gebeurd dus met JS, onMouseOver bij twee afbeeldingen (pijltjes).
Werkt an sich goed, maar bij een kennis op een I-mac werkt het niet. Hij zegt dat de content DIV een 50-tal pixels minder hoog is en dat de scroll functie niet werkt.
Ik ga er vanuit dat hij met IE werkt.
Veel weet ik niet van zijn probleem ( d.w.z. van het probleem dat het niet werkt op een I-mac) maar ik heb het even online gezet op deze plaats.
Ik heb de CSS en het JS-je er even ingeplakt voor het gemak.
Heeft iemand een debug suggestie voor wat betreft de reden van wanprestatie?
Lastig probleem is dat ik hier geen I-mac heb en ik dus niet kan debuggen omdat ik het resultaat toch niet kan bekijken. Erg lastig.
Ligt dit aan het CSS verhaal of is de JS niet goed gemaakt (lees: overgenomen, daar ik het niet zelf heb geschreven..)? Ik sta open voor suggesties!