Toon posts:

Algemeen klachten topic HI

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik erger mezelf mateloos aan HI.
Ik heb een HI 30 abbo, en ik vind de tarieven veel te duur, dat ze maar eens een keer de tarieven omhoog gooien zodag ik een mij k*t abbo kan beindigen.
Nu zit ik nog 1,5 jaar aan die oplichters vast.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:17
Tip: Minder bellen MEER sms-en ! >:)
Circa 9 Cent per bericht is dus echt niet duur !

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Poehpoeh, vind je jezelf ook niet een beetje dom om een contract aan te gaan voor 2 jaar voor de huidige tarieven en dan na een half jaar gaan janken dat het eigenlijk te duur is en dat het oplichters zijn?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Slim hoor, eerst een contract afsluiten, dan pas bekijken hoe duur het eigenlijk is.. heel goed!!!

eerst denken, dan doen.. en verder, probeer het gewoon door te verkopen of zo.. of neem een van de vele gratis abo acties erbij... probleem opgelost...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 14:24:
Ik heb een HI 30 abbo, en ik vind de tarieven veel te duur
Nu zit ik nog 1,5 jaar aan die oplichters vast.
ehm, je hebt zeker een half jaar geleden een 2 jarig abo afgesloten zonder naar de tarieven te kijken?
eigen schuld lijkt me zo ;)

Verwijderd

Topicstarter
The_Dart schreef op 18 juni 2004 @ 14:26:
Tip: Minder bellen MEER sms-en ! >:)
Circa 9 Cent per bericht is dus echt niet duur !
Die 9 cent geldt alleen voor prepay, dat is dus belachelijk.
Ik heb een abbo genomen om goedkoper uit te zijn dan prepay.

Btw, ik heb 1,5 jaar geleden een abbo voor een jaar afgesloten en toen met 2 jaar verlengd.
Had ik niet moeten doen, maar toen belde ik nog stukken minder en het probleem is dat hi binnen de bundel best te doen is (200 eh voor 30 euro), maar buiten de bundel is het gruwelijk duur (24 cent per eh).

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Eensgezindheid met de meeste posters maakt het wel een makkelijk topic he? :P

edit:

Oh, 9 cent geldt niet voor abbo's..

ach, dat je je abbo verlengt hebt, betekent eigenlijk dus alleen maar dat je tevreden was en geen zin had om uit te zoeken wat het goedkoopst zou zijn voor je.

Als je nu meer belt kan je meestal wel overstappen naar een duurder abbonement met lagere kosten per belminuut.

Meerdere mensen die ik ken zijn geswitched naar een duurder abbo, omdat ze meer gingen bellen dan ze daarvoor deden. Het was geen enkel probleem.
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 14:33:
[...]

Nogmaals, dit is alleen voor prepay.
Als je kijkt naar het tijdstip van posten begrijp je misschien waarom ik dit zei (en weer weggeëdit heb :D ) :P

[ Voor 85% gewijzigd door Hann1BaL op 18-06-2004 14:38 ]

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:13
Ik zit juist aan een Hi 20 sim-only abbo te denken, KPN belde mij hiervoor, kost 1 jaar lang 10 euro/maand voor 100 belmin/smsjes. Ben nu rond de 15 eur kwijt/maand aan btg.

Kan het abbo voor 1 jaar afsluiten en na 1 jaar ook weer beeindigen. Is dit niks dan??

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
rac-on schreef op 18 juni 2004 @ 14:27:
Slim hoor, eerst een contract afsluiten, dan pas bekijken hoe duur het eigenlijk is.. heel goed!!!

eerst denken, dan doen.. en verder, probeer het gewoon door te verkopen of zo.. of neem een van de vele gratis abo acties erbij... probleem opgelost...
Ja maar dan heb ik 2 nummers, dat is ook gaar.

Verwijderd

Topicstarter
Hann1BaL schreef op 18 juni 2004 @ 14:30:
Eensgezindheid met de meeste posters maakt het wel een makkelijk topic he? :P

Je weet wat voor abonnement je aangaat en je mag KPN heel erg bedanken dat je voor 9 ct. kan SMSen. Dat is bij de andere providers dus echt niet zo..
Nogmaals, dit is alleen voor prepay.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik heb nog steeds niet mogen vernemen waarom het oplichters zouden zijn.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 18 juni 2004 @ 14:34:
Ik heb nog steeds niet mogen vernemen waarom het oplichters zouden zijn.
Omdat ze veel te duur zijn.
En dat je voor 9 ct kunt smsen bij prepay gaat helemaal nergens over.
Ik mezelf scheel betalen en een prepay gebruiker die lacht maar.
Een abbo zou GOEDKOPER moeten zijn.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03

Wallie

Herr

Tja, wat wil je nou eigenlijk? Je hebt voor 30 euro per maand 200 min/smsjes... is best redelijk als het bijv met vodafone vergelijkt. En je hebt het zelf afgesloten :?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Topicstarter
Wallie schreef op 18 juni 2004 @ 14:36:
Tja, wat wil je nou eigenlijk? Je hebt voor 30 euro per maand 200 min/smsjes... is best redelijk als het bijv met vodafone vergelijkt. En je hebt het zelf afgesloten :?
Ja dat is ook zo heb je gelijk in, maar ik heb er wel spijt van. En ik vraag geen medeleven, ik vraag wie hier nog meer klachten over heeft.

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 14:37:
[...]

Ja dat is ook zo heb je gelijk in, maar ik heb er wel spijt van. En ik vraag geen medeleven, ik vraag wie hier nog meer klachten over heeft.
Heb je nou een klacht, of heb je juist spijt? Ik denk meer het 2de... (heb zelf overigens een Hi 20, tevreden over, prima bereik, en nette -gratis- helpdesk bij problemen, ook gratis een gespecificeerde rekening).

Verwijderd

Topicstarter
Wallie schreef op 18 juni 2004 @ 14:39:
[...]

Heb je nou een klacht, of heb je juist spijt? Ik denk meer het 2de... (heb zelf overigens een Hi 20, tevreden over, prima bereik, en nette -gratis- helpdesk bij problemen, ook gratis een gespecificeerde rekening).
Wanneer gebruik je die helpdesk nou?
En die gespecificeerde rekening kostte toch geld?

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Klacht is pas geldig wanneer er een sprake is van niet nakomen van contract. Maar je had tijd genoeg om het uit te zoeken en zelfs je had hier een topic kunnen maken om advies te vragen. Als je te duur vindt waarom heb je hem genomen? Ik zou dan voor T-mobile gaan ofzo... maar goed

Lucky Goldstar

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik denk dat mensen die er klachten over hebben alleen zichzelf voor de kop slaan omdat ze domweg weten dat het alleen hun eigen schuld is en dat ze daar Hi niet voor aan kunnen kijken.

Ik noem het dan ook geen klacht. Klacht is als een service (waar je geld voor betaald) niet doet wat gewenst is op het moment van aankoop.
KPN komt gewoon zijn verplichting na, je hebt bereik, je kan bellen en je wist en weet waar je aan toe was en bent...

Dus ik noem het een actie waar je spijt van hebt en dus geen klacht. Als ik een rode BMW koop en een half jaar later wil ik een zwarte, dan is het toch geen klacht naar BMW toe..

Ik wil een ander, dus ik heb er spijt van, maar dat betekent niet dat BMW in gebreken zou zijn.

(bovengenoemd voorbeeld is met tal van andere automerken mogelijk, waaronder:
Mercedes, Alfa Romeo, Volvo, Audi, bentley, Austin Martin, maar ook goedkopere merken als: Volkswagen, Opel, renault etc :P :D )

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 14:40:
[...]

Wanneer gebruik je die helpdesk nou?
En die gespecificeerde rekening kostte toch geld?
Nou, als ik bijv sms-spam krijg... heb ik via die helpdesk altijd m'n geld voor teruggekregen op de nota erna.
En ik heb al meer als een jaar een gratis gespecificeerde rekening.

Maare, ik denk dat jij toch niet te overtuigen bent dat het je eigen schuld is dat je spijt hebt >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Wallie op 18-06-2004 14:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wallie schreef op 18 juni 2004 @ 14:43:
[...]

bla

Maare, ik denk dat jij toch niet te overtuigen bent dat het je eigen schuld is dat je spijt hebt >:)
Ja ik weet dat het mijn eigen schuld is maar dan kan ik het toch nog KLOTE vinden ofnie dan?

Verwijderd

Topicstarter
Gooi deze maar op slot.

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:03:
[...]

Ja ik weet dat het mijn eigen schuld is maar dan kan ik het toch nog KLOTE vinden ofnie dan?
*Groepshug voor jou dan* ;)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 13:52
Ach ik heb ook een Hi Profile 30 abo voor 2 jaar, en hij is bijna afgelopen :P
Ik vin ze niet zo heel duur, en ik vind de 200sms/minuten echt enorm handig :)
Geen apparte rekening overal bereikbaar.....

Enige wat ik mis is GPRS..... of kan da wel bij Hi?? Naar mijn wete hebben ze daar weer dat zaadloze I-mode voor.... :(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Gesloten on request. Volgende keer graag wel even denken voordat je een topic opent, ongefundeerd ranten is niet echt de bedoeling hier. :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.