Toon posts:

Windows vermeldt verkeerde waardes voor harddisk ruimte..?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets raars, ik heb mijn harde schijven opgedeeld in verschillende partities. Zo heb ik er een van zo'n 12 gig voor windows en program files en de andere partities voor opslag. Maar nu zag ik laatst dat ik nog maar 2 gig ruimte had op mn windows partitie, wat mij wat vreemd leek, omdat ik nog niet zo heel veel had geinstalleerd. Nu zag ik dat alle mappen in die betreffende partitie tezamen 6 gig bedroegen (incl. verborgen mappen) dus zou ik volgens mij nog zo'n 6 gig over moeten hebben. Maar mijn windows XP zegt dus 2 gig, beetje raar.... 8)7 8)7 Heb dit soms ook met de opslag partities..... Iemand die hier een oplossing voor heeft??

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:30
Hoe vol zit je prullenbak?

Verwijderd

Topicstarter
Nou die is leeg, haha.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit de topicstart opmaken of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. En dat is nou net wel de bedoeling hier op GoT. Dat staat ook helder in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd :)

Een goed startpunt voor jou is de FAQ van dit subforum: OM FAQ / Beleid. Kijk onder "Mijn schijfruimte klopt voor geen meter, hoe komt dat?".

Dit topic is gesloten.