een camera met AV input voor bulletcam????

Pagina: 1
Acties:

• wlevels
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoi Ik ben van plan om een zogenaamde "bulletcam" te kopen...

Deze dingetjes hebben wel een videocamera nodig met AV-in...

(Zodat het beeld opgenomen kan worden maar dat lijkt me logisch daar zit ik voor in het verkeerde forum om dat te moeten uitleggen neem ik aan :*) )

Het probleem is, die bulletcams hebben dus persee een AV in nodig...En ik vroeg me af of er niet ook iets op de markt is wat gewoon een soort van opneemapparaatje is...Het enigste wat ik moet hebben is dat het draagbaar is....ik ben namelijk van plan het op de motor te monteren....

Dus 1: zijn er iets van opneemapparaatjes met AV aansluitingen te krijgen??

En 2: Kan ik ook een afgetrapte videocamera kopen met kapotte lens die wel AV-in heeft???En hoeveel kosten die videocamera'tjes eigenlijk onderhand...(met AV-in, opzich best moeilijk te vinden)

Alvast bedankt... _/-\o_

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
Ik zou eens met Google gaan zoeken naar een camcorder met video-in. Daarvan zijn er genoeg te vinden. Vervolgens op marktplaats (of een dergelijke site) eens zoeken naar een 2e handsje. Zo ben je denk ik het goedkoopste klaar.
Succes.

Carpe Diem

Verwijderd

Het ligt er maar net aan wat voor shot/scene je wilt draaien? Alleen dan kan ik een goed advies geven wat je zou moeten kopen.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 07:02:
Het ligt er maar net aan wat voor shot/scene je wilt draaien? Alleen dan kan ik een goed advies geven wat je zou moeten kopen.
wlevels schreef op 18 juni 2004 @ 11:58:Het enigste wat ik moet hebben is dat het draagbaar is....ik ben namelijk van plan het op de motor te monteren....
:)

..:: ::..

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Kijk eens op www.bullitcam.com. Ga daar eens na wat die gasten in hun bundels verkopen en zoek naar de afzonderlijke delen (die jij dus nodig hebt) op google waar die te koop zijn.

Verwijderd

Douwe Jan schreef op 19 juni 2004 @ 07:58:
[...]

quote:
wlevels schreef op 18 juni 2004 @ 11:58:Het enigste wat ik moet hebben is dat het draagbaar is....ik ben namelijk van plan het op de motor te monteren....

:)
Sorry maar dat is dus te weinig info. Wat wil de TS met het shot vertellen?

Gaat het trouwens om het maken van een bullettime shot? Gaat het om één frame of om een scene.
Pagina: 1