specs:
Asus k7v8x mobo
amd athlon xp 2000+
2x 512MB ram
Club 3d ati radeon 9200se + nieuwe drivers
Probleem:
Al vanaf dat de radeon heb zie ik bijv. in battlefield 1942 rare witte driehoeken verschijnen op de bergen. het lijkt of het plaatje van het gras op de berg vervangen word door een doorzichtig driekhoek. ik kan dus zien wat er achter dat driehoek ligt. ik heb geen cheats gebruikt oid. maar dit is wel vervelend: het ziet er niet uit, en ik wil niet weten wat er achter de berg is.
als ik een screenshot ervan maak om naar club 3d te sturen is in die screen shot het beeld wel normaal.
ik heb even mijn oude nvidea geforce2 erin gezet en hiermee zie ik die driehoekjes dus niet.
dus ik denk dat het aan die club3d kaart ligt.
vraag:
waar kan ik het probleem in zoeken.
zijn er patches hiervoor (ik kan ze niet vinden)
zijn er test programma's die dit soort problemem opsporen?
Asus k7v8x mobo
amd athlon xp 2000+
2x 512MB ram
Club 3d ati radeon 9200se + nieuwe drivers
Probleem:
Al vanaf dat de radeon heb zie ik bijv. in battlefield 1942 rare witte driehoeken verschijnen op de bergen. het lijkt of het plaatje van het gras op de berg vervangen word door een doorzichtig driekhoek. ik kan dus zien wat er achter dat driehoek ligt. ik heb geen cheats gebruikt oid. maar dit is wel vervelend: het ziet er niet uit, en ik wil niet weten wat er achter de berg is.
als ik een screenshot ervan maak om naar club 3d te sturen is in die screen shot het beeld wel normaal.
ik heb even mijn oude nvidea geforce2 erin gezet en hiermee zie ik die driehoekjes dus niet.
dus ik denk dat het aan die club3d kaart ligt.
vraag:
waar kan ik het probleem in zoeken.
zijn er patches hiervoor (ik kan ze niet vinden)
zijn er test programma's die dit soort problemem opsporen?
[ Voor 5% gewijzigd door justinb81 op 18-06-2004 17:25 . Reden: taal vouten ]
Krijg 1000 Km gratis snelladen bij het bestellen van je Tesla, kijk op: https://teslacode.nl