Toon posts:

Graffity artists

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yo ik wil even een bericht achter laten, want er zijn een hoop, 2d en 3d dingen enzo, maar onder graphics valt ook schilderen en kunst enzo wat je maakt, dus ben ook beetje benieuwd of er nog meer schrijvers misschien op dit forum zitten , ik upp hier de eerste paar plaatjes...

Afbeeldingslocatie: http://tjerkotten.012webpages.com/Face001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tjerkotten.012webpages.com/Face002.jpg

mijn werk overigens..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 18:24 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 11:49:
Yo ik wil even een bericht achter laten, want er zijn een hoop, 2d en 3d dingen enzo, maar onder graphics valt ook schilderen en kunst enzo wat je maakt, dus ben ook beetje benieuwd of er nog meer schrijvers misschien op dit forum zitten , ik upp hier de eerste paar plaatjes

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn werk overigens
Schrijvers?

En is graffitie niet illegaal?

Verwijderd

André schreef op 18 juni 2004 @ 11:51:
[...]

offtopic:
Niet met toestemming van de eigenaar

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 11:54:
[...]

offtopic:
Niet met toestemming van de eigenaar
Dat vraag ik me af, ik denk dat zelfs met de toestemming van de eigenaar je een vergunning nodig hebt ivm het uiterlijk van de omgeving: welstandscommissie enzo.

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

....

Hoeft volgens mij toch niet?
Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen (winkeliers) nog wel eens willen betalen voor een mooie graffitie.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
niet per definitie... ligt eraan waar je het doet toch?

en imho kan het bepaalde dingen een stuk leuker maken (bijvoorbeeld afschermingsmuur rond bouwwerkzaamheden, ook al mag dat doorgaans ws ook niet) maar ook heel vaak zit het op plekken waarvan ik vind dat het echt niet kan. of een beetje taggen, das ook niks imho.

maar goed, voordat dit topic verzaakt in een discussie over de (il)legaliteit van graffity in plaats van een plek om je werk te showen: [/legal]

Ik vind vooral de eerste mooi, komt ook door de gehele foto.

[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 18-06-2004 11:56 ]

met een hamer past alles

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Hier in Katwijk hebben we een speciale muur waar grafiti artiesten hun kunsten kwijt kunnen. Bij ons is zelf de uitkijktoren (de Vuurbaak) een keer ingepakt geweest en met grafiti bewerkt. Er zijn ook nog een andere plek (onder een brug) waar het legaal mag.

En ik moet zeggen, vaak zijn er erg mooie dingen te zien!

Afbeeldingslocatie: http://www.baswas.nl/images/algemeen/katwijk-03.jpg

Had nog even wat opgezocht: [url=http://home.planet.nl/~stic0012/graffiti.html[/url] Toen kwam de koningin naar Katwijk. Die lui in die rode pakjes is de Harmonie... daar zit ik bij :P

[ Voor 20% gewijzigd door BachW op 18-06-2004 12:03 ]

BOINC stats

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

nowell schreef op 18 juni 2004 @ 11:55:
[...]

Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen (winkeliers) nog wel eens willen betalen voor een mooie graffitie.
Dat wordt zelfs massaal gedaan, wegens de ongeschreven regel dat graffiti's niet overschilderd worden zonder reden. Dan kiezen veel winkeliers eerder voor een prachtige winkelpui waar iemand in overleg een dag op z'n dooie akkertje op heeft kunnen werken dan een kladderboel waar stapels lelijke vluggertjes staan.

Hier in Eindhoven is de zogenaamde Berenkuil trouwens (semi)-officieel vrijgebied voor graffiti, staat ook erg mooi werk tussen... * curry684 kan graffiti's als die van TS wel apprecieren :)

Professionele website nodig?

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:27
[...]

Schrijvers?

tering hey... je loopt zeker ook nooit door rood stoplicht... :r

vette dingen trouwens :) Vrienden van mij hebben het ook gedaan. Niet voor mij weg gelegd helaas :(

Verwijderd

Yo ik wil even een bericht achter laten, want er zijn een hoop, 2d en 3d dingen enzo, maar onder graphics valt ook schilderen en kunst enzo wat je maakt, dus ben ook beetje benieuwd of er nog meer schrijvers misschien op dit forum zitten , ik upp hier de eerste paar plaatjes

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn werk overigens
ik vind die eerste erg mooi.. heb je meer werk om te laten zien? wou dat ik naast het normale tekenen ook met een spuitbus overweg kon... kan alleen niet het lef opbrengen om te gaan "oefenen" :9

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

De Prinses Irene tunnel in Delft is ook "vrijgegeven". Of dit officieel is of dat het alleen oogluikend toegestaan wordt weet ik niet, maar er staan verdomd mooie kunstwerken op de muren daar...

Correctie, kennelijk is het op die plek legaal:
De legale Graffiti plaats onder de Irenetunnel was één van de verkiezingspunten van Leefbaar Delft die is overgenomen door dit college. Het is een artistieke toevoeging in de saaie stenen omgeving, die hopelijk als neveneffect heeft dat er minder illigaal op muren gespoten wordt.
Gevonden via Google:Graffiti Irenetunnel Delft.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind een van de beste nog altijd Daim Design, te vinden op www.daim.org .
Onder 'Murals' vind je zn werk op muren, echt zeer netjes, belichting, perspectief, dynamiek, alles klopt.

Een goeie vriend van me heeft een keer uitgelegd wat het allemaal was enzo, hoe het heet. Hij maakte zelf ook mooie graffiti's, is er nu mee gestopt.

Ik ben pas onder de indruk van de echte kunstwerken, bijv. als je met de trein richting Den Haag rijdt staan er bij Zoetermeer ofzo ook wat mooie afbeeldingen op een muur waar je vlak langs rijdt. Het zgn. taggen met zilver en zwart vind ik maar niks... als je alleen je naam achter wilt laten zonder ook te laten zien wat je kunt, zet er dan helemaal niks neer...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Inderdaad. ik heb echt geniale shit gezien daaro. o.a. een super mooie ALI G pic, met echt meesterlijke details: kettingen die overlopen in de stoep enzow. dát is mooi spul :)

De 'taggers' mogen ze wat mij betreft opsluiten, maar de artiesten die dit spul maken: _O_

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Je hebt een redelijk aantal 'legale' plekken in Nederland. Ik kwam met enige regelmaat langs de muur in Doetinchem (bij het station) en daar stonden altijd een aantal mooie. De laatste jaren werd er alleen ongeloofelijk veel gecrossed... erg zonde.

Zelf heb ik 2 keer een graf geschreven, illegaal.... en ze waren niet zo mooi dus ik ga geen fotos online zetten :D

• curry684
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Berenkuil 360 graden rond :)

En foto na een hoop zoeken:
Afbeeldingslocatie: http://www.ringwegeindhoven.nl/images/fotos/DSC00040.jpg

[ Voor 215% gewijzigd door curry684 op 18-06-2004 13:11 ]

Professionele website nodig?

• Yoozer
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

BasBzrk schreef op 18 juni 2004 @ 12:02:
Als je het op zinnige wijze met graffiti wilt vergelijken komt het er op neer dat je gewoon op die plaats op de weg blijft staan, en alleen weggaat als er zuur op je gespoten wordt. Wat de gemeenschap een aantal euro's kost, en ondertussen ontsier jij de straat.

Trouwens, de vorige keer kwam er nogal wat stof los bij een soortgelijk topic.

On-topic omdat we ook aardig moeten doen op voetbal-vrijdag: vooral de typografie vind ik geweldig bij een aantal pieces. Retecool heeft een aparte categorie voor dit soort zwik, misschien leuk voor de linkgrazers.

[ Voor 20% gewijzigd door Yoozer op 18-06-2004 13:14 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• André

André

Analytics dude

BasBzrk schreef op 18 juni 2004 @ 12:02:

Stel je even verschrikkelijk aan. Waar haal je die domme opmerking weg, heb jij nooit illegale graffitie gezien ofzo? Als ik op veel plekken die oerlelijke simpele gespoten dingen zie vind ik dat toch wel een stuk erger dan door rood lopen. Daar komt bij dat er hier ooit een discussie is geweest over het wel of niet toestaan van topics met graffitie omdat het nauwe banden heeft met het illegale.

Ik heb ook wel eens zo'n muur gezien waarop die kunstenaars hun gang mochten gaan en ik moet zeggen dat er mensen zijn die daar echt iets moois van kunnen maken. Bij ons in de buurt zie ik ook veel mensen die hun garagedeur laten beschilderen, en daar zitten echt hele mooie platen tussen.
Dat vind ik dus geen mooie graffitie, gewoon mooie gespoten letters met vage strepen en blokken enzo. Doe mij maar een mooi gespoten plaat als in de TS, ik zal eens kijken of ik voorbeelden kan vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door André op 18-06-2004 13:21 ]

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023

mijn werk overigens
Dope werk dude! _/-\o_
Hoelang schrijf je al? en in welk deel van nl?

de onzin die ik maak is hier te vinden :*)

• André

André

Analytics dude

Dit vind ik bijvoorbeeld mooie graffiti:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ajaxamsterdam/img/graffiti/7.jpg
num-lock schreef op 18 juni 2004 @ 13:23:
[...]

Dope werk dude! _/-\o_

Die is mooi:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sons/site/sperm/sperm303.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door André op 18-06-2004 13:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
.
yo hier is de opzetter van deze topic weer ff, er zijn wel veel replies, vet man. Maar mijn platen aan het begin zijn weggevallen, omdat lycos er ff uitgedropt is, waar ze staan, echt vervelend, maarja,
als het weer werkt upp ik ff nieuwe stuff.

graffity is pas illegaal als het niet mag :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:11

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb het 3 jaar gedaan, in het begin illegaal, daarna legaal.. (scholen bijv)
Airbrush ben ik op een gegeven moment ook mee begonnen, heb helaas nergens foto;s meer, nog wel een blackbook waar ik heel veel tekeningen en ontwerpen in heb zitten..
Deed veel werk samen met Amaze (den Haag) ea.

[ Voor 9% gewijzigd door m0nk op 18-06-2004 16:42 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
num-lock schreef op 18 juni 2004 @ 13:23:
[...]

Dope werk dude! _/-\o_

yo, ik schrijf iets van 2 jaar denk ik, maar doe laatste tijd veel meer dingen in de trant van opdrachten enzo, maar ik kom zelf uit roosendaal.Maar mijn ouders niet, dat zijn echte schiedammertjes :), Denk dat het daardoor komt, want er zijn niet echt veel schrijvers hier die ook echt hier vandaan komen, maar zit jij in de codex crew?, want dan moeten wij keer afspreken,

codex crew zijn mijn voorbeeldpersonen man, damn
je weet toh

Verwijderd

Topicstarter
m0nk schreef op 18 juni 2004 @ 16:37:
Heb het 3 jaar gedaan, in het begin illegaal, daarna legaal.. (scholen bijv)
Airbrush ben ik op een gegeven moment ook mee begonnen, heb helaas nergens foto;s meer, nog wel een blackbook waar ik heel veel tekeningen en ontwerpen in heb zitten..
je moet echt je stuff bewaren man, voor in je portfolio ofzo, ik vind het echt belangrijk, de foto's zijn uiteindelijk ook enigste wat over blijft enzo

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

boeken bewaar ik zeker, zal van het weekend wat proberen in te scannen...
Veel ontwerpen met pantoon ingekleurd :)

Verwijderd

Topicstarter
yo zie ik daar een delta, :) ik heb op 4 mei, de berenkuil geverft, maar die upp ik snel als mijn server het weer doet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 12:05:
[...]

ik vind die eerste erg mooi.. heb je meer werk om te laten zien? wou dat ik naast het normale tekenen ook met een spuitbus overweg kon... kan alleen niet het lef opbrengen om te gaan "oefenen" :9
Er zijn genoeg hall of fames in nederland, waar je kan oefenen. Je moet gewoon ff uitzoeken waar je het goedkoopste bussen kan halen, en wat voor bussen en natuurlijk wat voor caps je erop doet enzo. Ik ben allemaal begonnen met een paar platen in mijn schuur te hangen, nu heb ik al diverse opdrachten gedaan en een hoop to come, en dat voelt echt heel goed moet ik zeggen, ik vind het echt heel annoying dat ik niks kan laten zien nu de server eruit ligt.
LYCOS! sucks amigos, zeg het alvast even

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 18 juni 2004 @ 12:54:
Ik vind een van de beste nog altijd Daim Design, te vinden op www.daim.org .
Onder 'Murals' vind je zn werk op muren, echt zeer netjes, belichting, perspectief, dynamiek, alles klopt.

Een goeie vriend van me heeft een keer uitgelegd wat het allemaal was enzo, hoe het heet. Hij maakte zelf ook mooie graffiti's, is er nu mee gestopt.

Ik ben pas onder de indruk van de echte kunstwerken, bijv. als je met de trein richting Den Haag rijdt staan er bij Zoetermeer ofzo ook wat mooie afbeeldingen op een muur waar je vlak langs rijdt. Het zgn. taggen met zilver en zwart vind ik maar niks... als je alleen je naam achter wilt laten zonder ook te laten zien wat je kunt, zet er dan helemaal niks neer...
Daim is mijn favoriet. Ik doe ook 3d als ik letters of figuren maak, en chracters, zal binnenkort wel zien, wat ik maak. greetz

Verwijderd

Topicstarter
Hier wat werk van mij in de berenkuil

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 10:39 ]

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-05 20:00
Je post nu 4x achter elkaar. Je kan het ook in 1 post doen met de edit knop. Wel mooie shit man!

• Dark Blue
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb inderdaad het idee dat sabreone hier de omgangsregels en de manier van communiceren op het forum nog niet echt doorheeft.
Maar je klinkt wel 'veelbelovend'... dus als je je omgang een beetje aanpast naar wat wij hier easy vinden om te lezen;
(niet t zelfde posten in 2 topics tegelijk, niet 4x achter elkaar posten maar editten, phatte taal van ya homies gebruiken, picserver gebruiken ofzo) ... dan kan je nog best een leuke aanwinst voor W&G zijn...
Ik geloof, en dat merk ik ook wel aan de animo hier in dit topic, dat hier niet denderend veel actieve sprayers zitten!

Ik wou dat ik het zelf een keer gedaan had... sabreone ik kan je wel een keer de site van die vriend van me noemen, maar dat gaat dan buiten dit forum om. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 18:56
Dark Blue schreef op 19 juni 2004 @ 01:33:
Ik heb inderdaad het idee dat sabreone hier de omgangsregels en de manier van communiceren op het forum nog niet echt doorheeft.
Maar je klinkt wel 'veelbelovend'... dus als je je omgang een beetje aanpast naar wat wij hier easy vinden om te lezen;
(niet t zelfde posten in 2 topics tegelijk, niet 4x achter elkaar posten maar editten, phatte taal van ya homies gebruiken, picserver gebruiken ofzo) ... dan kan je nog best een leuke aanwinst voor W&G zijn...
Ik geloof, en dat merk ik ook wel aan de animo hier in dit topic, dat hier niet denderend veel actieve sprayers zitten!

Ik wou dat ik het zelf een keer gedaan had... sabreone ik kan je wel een keer de site van die vriend van me noemen, maar dat gaat dan buiten dit forum om. :)
En daar is ie al in nou 4 topics opgewezen. We hoeven ons niet allemaal te gedragen als een clan met onze eigen taal en (ongeschreven) regels en als je daaraan niet mee wil doen dat je eruit gekicked word. Een beetje openheid naar nieuwe leden mag wel. Kwestie van tijd en dan krijgt hij het zelf door. Ik heb nou al zoveel meegemaakt dat goede artiesten om zulk soort redenen niet meer terug willen komen. ;( Daarnee snijden we elkaar mee in de vingers.

http://hawvie.deviantart.com/

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:04:
Zelf heb ik 2 keer een graf geschreven, illegaal.... en ze waren niet zo mooi dus ik ga geen fotos online zetten :D
bedoel je nu dat je óp een graf hebt geschreven (dat las ik de 1e ×) of bedoel je graf als graffity (zo las ik het de 2e ×)

ik hoop (en denk) het laatste want anders vind ik het echt laag :r een graf onderspuiten kan écht niet imho :/
ik heb eigenlijk nooit gehoord dat dat gebeurd is maarja, er worden ook zat graven vernield enzo :|

met een hamer past alles

Verwijderd

Topicstarter
Hier weer een update van mijn werk, maar omdat mijn server eruit lag was het allemaal beetje mis gelopen. Hier komen de pics van wat van mijn werk.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Piece46a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Piece58small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Piece61small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Face002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Face001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Piece%2060small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Piece%2063small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Piece%2064%20Small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Piece%2067small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/piece%2065small.jpg

Enjoy

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

nais, ziet er goed uit.

Verwijderd

Punksmurf schreef op 21 juni 2004 @ 09:44:
[...]

bedoel je nu dat je óp een graf hebt geschreven (dat las ik de 1e ×) of bedoel je graf als graffity (zo las ik het de 2e ×)

ik hoop (en denk) het laatste want anders vind ik het echt laag :r een graf onderspuiten kan écht niet imho :/
ik heb eigenlijk nooit gehoord dat dat gebeurd is maarja, er worden ook zat graven vernield enzo :|
Nee het 2e, je moet wel een erge imbiciel zijn om op een graf te gaan schrijven... of op een kerk...

sabreone... erg mooi materiaal! Ik wil graag meer zien :9

• E-Vix
  • Laatst online: 06:35

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:29:
Hier weer een update van mijn werk, maar omdat mijn server eruit lag was het allemaal beetje mis gelopen. Hier komen de pics van wat van mijn werk.
...
Enjoy
Nou weet ik niet veel van de graffiti scene af, maar kan je niet in ongelooflijk veel problemen raken als je over iemand anders zijn werk heen gaat kalken zonder dat je zijn of haar toestemming daarvoor hebt? Of had je toevallig de toestemming van die persoon wiens stukje werk onder de gele verf van je verdween?

Voor de rest ziet het er wel mooi uit. Heb graffiti altijd al mooi gevonden als het tenminste goed gedaan is. Niet dat iemand ergens lukraak 200x zijn tag achter elkaar neer zet om te laten zien dat hij ook een spuitbus kan vasthouden.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:41:
[...]

Nee het 2e, je moet wel een erge imbiciel zijn om op een graf te gaan schrijven... of op een kerk...

dan moet je even w8ten op nieuw matriaal, in deze vakantie moet ik best wel wat opdrachten doen,....hoop dat er misschien ook andere mensen zijn die hier hun sketches of werk kwijt willen. schilderijen misschien. Ik upp binnenkort ook wel wat schilderijen.

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op 21 juni 2004 @ 10:53:
[...]

Nou weet ik niet veel van de graffiti scene af, maar kan je niet in ongelooflijk veel problemen raken als je over iemand anders zijn werk heen gaat kalken zonder dat je zijn of haar toestemming daarvoor hebt? Of had je toevallig de toestemming van die persoon wiens stukje werk onder de gele verf van je verdween?

Voor de rest ziet het er wel mooi uit. Heb graffiti altijd al mooi gevonden als het tenminste goed gedaan is. Niet dat iemand ergens lukraak 200x zijn tag achter elkaar neer zet om te laten zien dat hij ook een spuitbus kan vasthouden.
Waar ik overheen was gegaan was van mijn matie. En als graffer weet je over wat je wel en niet heen kan gaan , omdat je de meeste allemaal wel kent en ook wat voor naam iemand draagt, dus dan kijk je altijd even rond. Maar op die plek waar ik was gegaan is het een hall of fame, en dat is dus voor iedereen dus dan heet het geen crossen, als je illegaal over iemands werk heen gaat dan heet het crossen en als je dan niet goed hebt gekeken dan krijg jij het probleem dat degene die eronder stond misschien al jou werk gaat strepen ( dat is dat mensen gewoon met dikke zilveren strepen erover heen gaan of groot bitch overheen zetten ofzo van dat soort ongein, ik doe dat nooit, ik ben alleen maar pist :-p )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:29:
Enjoy
Cool op die eerste foto staat mijn neef :)
Ziet er cool uit Tjerk.
Meeste van je foto's zijn bij de steenfabriek zie ik, in Hoogerheide

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 14:01 ]

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:41:
[...]

mooi :) vinnik ook...!
alleen maar scheurtjes :(

met een hamer past alles

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hey ff een vraagje voor de spuiters. Jullie kennen vast wel die montana bussen, hoe haal je die kleurring eraf (het liefst heel), want ik wil hem aan sleutelhanger :P
serieus, het lukt me gewoon niet, en het is wel mogelijk, want ik heb het vroeger weleens gezien bij sommige mensen.

Verwijderd

Ziet er goed uit!!
Ik ben vaak hier te vinden..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 17:55 ]

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

.modbreak.We gaan hier overigens geen maatschappelijke discussie houden over het wel of niet toestaan van graffiti. Dat is niet aan de orde; als je er moeite mee hebt stel je je maar even voor dat alle graffiti op houten borden is gemaakt die door de gemeente daarvoor bestemd zijn of lees je 1 van de andere vele topics op dit forum. Bedankt voor ieders medewerking.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Wow sabreone, die laatste paar zou ik zo op mijn eigen muur spuiten als ik het kon :)

Verwijderd

Opa haalt blaast het stof van z`n oude blackbook;

(click voor groter..)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~elout/oldskool/nodes.jpg
zwolle '89

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~elout/oldskool/abstract1.jpg
utrecht `89 - abstract

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~elout/oldskool/monitor.jpg
hoogeveen `89 - 'dream'

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~elout/oldskool/atwar.jpg
utrecht `89

Was echt een dikke fun periode! Veel gelachen en maffe dingen meegemaakt..

En de verwaande dissende pubertjes die ik niet echt mocht, werden gelukkig
later zeer relaxed gasten..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 15:23 ]

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb net even zitten kloten met spuitbussen enzo. Maar het is echt vet moeilijk om een dunne strakke lijn te krijgen. ik moest dan echt supersnel bewegen zeg maar.
Ik had paar bussen gekocht op waterlooplein van montana, ik geloof dat ik 3 spaanse montana's heb en 2 duitse.
Maargoed, die verkoper gaf me 2 verschillende soorten caps mee. Fatcaps en skinnycaps. Maar toch is het moeiljk om te bepalen welke cap nou wat is, want de strepen die ik trok, scheelde niet veel qua dikte van elkaar.

misschien dat er hier iemand is die even wat informatie kan geven over de 'technieken' voor het tekenen met spuitbussen.

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
wennen aan de snelheid van montana? sparvar kom langzaamer uit de bus, begin daar eens mee? en gewoon veel oefenen op de constante snelheid en afstand van de muur..

wat voor kleur caps hebje? (en wat voor kleur nozzel?)

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 15:00:
Opa haalt blaast het stof van z`n oude blackbook;

(click voor groter..)

[afbeelding]
zwolle '89

[afbeelding]
utrecht `89 - abstract

[afbeelding]
hoogeveen `89 - 'dream'

[afbeelding]
utrecht `89

Was echt een dikke fun periode! Veel gelachen en maffe dingen meegemaakt..

En de verwaande dissende pubertjes die ik niet echt mocht, werden gelukkig
later zeer relaxed gasten..
yeah _/-\o_
heb je nog meer schetsen/fotos ?

Ik heb hier toevallig een eind jaren 80 blackboek vol met schetsen.
Als iemand ze wil zien dan upload ik er wel een paar

none

• zakalwe
  • Laatst online: 23-05 09:34
Ik heb liever een paar mooie 'illegale' grafitti's dan een lelijk openbaar kunstwerk waar de Staat 8 miljoen euro voor neergelegd heeft (en wij dus ook).

[ow, lees net de modbreak, sorry]

De leukste graffiti's vind ik meestal welke voor de leek ook nog leesbaar en begrijpbaar zijn, maar de mooiste zijn vaak die met complexe lettervormen.

[ Voor 42% gewijzigd door zakalwe op 17-07-2004 16:48 ]

Verwijderd

Is deze toevallig onder een snelwegviaduct gemaakt bij het kanaal?

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

num-lock schreef op 17 juli 2004 @ 14:50:
wennen aan de snelheid van montana? sparvar kom langzaamer uit de bus, begin daar eens mee? en gewoon veel oefenen op de constante snelheid en afstand van de muur..

wat voor kleur caps hebje? (en wat voor kleur nozzel?)
kheb in de tussentijd meer caps, eigenlijk alleen maar skinny's en fat's en 1 of 2 normale.

t verschil is duidelijk, die gast gaf me gewoon 2 verschillende skinny caps mee en ik maar denken dat het verschil echt minimaal was.

kheb nu trouwens spaanse mtn's, duitse montana's en bombers.
Maar echt spuiten heb ik nog nie tgedaan, ik ga eerst maar even schetsen/schetsen/schetsen/schetsen/schetsen/schetsen :P
Zakalwe schreef op 17 juli 2004 @ 16:45:
Ik heb liever een paar mooie 'illegale' grafitti's dan een lelijk openbaar kunstwerk waar de Staat 8 miljoen euro voor neergelegd heeft (en wij dus ook).

[ow, lees net de modbreak, sorry]

De leukste graffiti's vind ik meestal welke voor de leek ook nog leesbaar en begrijpbaar zijn, maar de mooiste zijn vaak die met complexe lettervormen.
ik vind vaak de meest eenvoudigste juist supermooi ook :)
(hangt ook af of het strak is gespoten, kleurencombi, of echt snel is gedropped enzo)

[ Voor 30% gewijzigd door randje op 17-07-2004 19:17 ]

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

kan een of andere mod deze weghalen? sorry

[ Voor 90% gewijzigd door randje op 17-07-2004 19:16 ]

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:26
ik schrijf ook een tijdje, omgeving zwolle, heb niks te laten zien van waarde verder :P
Pagina: 1