Toon posts:

Hulp nodig bij kiezen van Notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgend jaar begin ik aan een studie waarvoor ik een notebook moet aanschaffen. De school zelf stelt 2 verschillende laptops ter beschikking, dit waren naar mijn mening niet echt hele goede.(1000euro voor een 1,6GHZ 256RAM)(of 1400 voor een 1,8GHZ met een iets krachtigere 3D kaart)

Nu ik niet teveel verstand heb van notebooks zou ik graag willen weten wat jullie mij kunnen aanraden. Ik heb niet een al te groot budget(studentje): 1000euro.

Volgens de school moest de Laptop hier aan voldoen:

Windows 2000 of hoger
256 MB intern geheuge of meer
PCMCIA interface óf WIFI voorbereid

Extern: 3COM, type 3CRPAG175, support 802.11b, 802.11g en 802.11a (uitschuifbare antenne)

Cisco, Type PCM 352, support 802.11b, 802.11g en 802.11a

Wat moet ik hiermee, vooral de netwerkkaart snap ik niks aan.....

Alvast bedankt _/-\o_

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hiervoor hebben we een apart subforum: Complete Systemen & Laptops :)

Neem eens de FAQ aldaar door hoe je een notebook moet uitzoeken. En wat betreft jouw onbegrip over de netwerkkaart: neem uiteraard de FAQ van Network Troubleshooting door en/of voer de getalletjes eens in Google. Antwoorden zat :Y)

Hier op GoT wordt in ieder geval minimaal van jou verwacht dat je research pleegt eer je een topic plaatst. Dat staat ook duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd. Ik verzoek je bij deze dan ook om deze alsnog aandachtig door te nemen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebrukers verwachten ;)

[ Voor 38% gewijzigd door BalusC op 18-06-2004 11:52 ]

Dit topic is gesloten.