Toon posts:

[cisco] VPN client op windows server 2003 (web)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde cisco vpnclient 4.0.4 op mijn windows 2003 server installeren maar tijdens de installatie krijg ik de foutmelding

GetInfClass error: The system cannot find the path specified.

Weet iemand wat hier het probleem is?
Als ik de installatie op mijn windows xp bak draai dan gaat alles goed.
Dus ik neem aan dat de install files niet beschadigd zijn.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderd

Het lijkt er op dat je OS niet ondersteund wordt, zie http://www.cisco.com/univ...04/404clnt.htm#wp1298542:

---
VPN Client Not Supported on Windows NT Servers

The VPN Client is not supported on any Windows NT server version (including Windows 2000 and Windows XP/.NET/2003 servers). Only Windows NT 4.0 Workstation and Windows 2000 Workstation are the supported platforms.
---

Ik mis hier overigens wel het feit dat XP wel ondersteund wordt, zie http://www.cisco.com/univ...404/404clnt.htm#wp1024664
---
Systems requirements - Operating System
•Microsoft® Windows® 98 or Windows 98 (second edition)
•Windows ME
•Windows NT® 4.0 (with Service Pack 6, or higher)
•Windows 2000
•Windows XP
---

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar zou er een andere oplossing voor zijn, zodat ik toch onder 2003 zou kunnen inloggen? Ik kan daar namelijk niet zo veel over vinden.
Ik had ook gezien dat 2003 er niet bij stond maar ik nam iets te snel aan dat het ook zou werken onder 2003 omdat het ook gewoon draait onder 2000 en win xp.

Maar zijn er misschien andere tools die ook op cisco kunnen inloggen en die wel op windows 2003 draaien?

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
tsja, ik kan me ook geen enkele reden verzinnen waarom je een server zou willen laten inbellen

ben jij weer een van de zoveel gasten die 2003 als desktop is gebruikt?

voordat je iets installeert lijkt het me handig om het van te voren te controlleren!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai server niet als desktop daar heb ik een xp bak voor,
ik wilde alleen een vpn verbinding omdat ik dingen van mijn werk vaak naar mijn server moet kopieren. aangezien ik niet van mijn werk vpn kan maken naar mijn 2003 bak wilde ik het van thuis doen.