Update manager: echt of HoaX?

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1073605/vraagteken.JPG

Dit venster krijg ik ineens in beeld. Heb het nooit eerder gezien en er staat nergens vermeld van welk programma het afkomstig is. (heb echter net een nieuwe computer...dus het kan op zich ook wel kloppen dat ik het nooit eerder gezien heb...)

Iemand enig idee wat het is? Is het echt een update of eerder een verzoek om een virus o.i.d. te installeren??

Na een flink aantal virussen gehad te hebben gok ik het er nl. niet meer op...

[ Voor 13% gewijzigd door kazz1980 op 18-06-2004 11:13 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

errug vreemd idd ik heb het ook nog nooit gezien 8)7
kan je niet in taakbeheer kijken wat de bestandsnaam is, en dan erna zoeken in welke folder ie zit

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
is het niet gewoon download accelerator of iets dergelijks wat bij het opstarten gelijk opstart?

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Heb je toevallig de beta van XP SP2 geinstalled? Daar zit een opgefokte Windows update in die ook updates voor software die geinstalleerd is kan binnenhalen.

Verwijderd

Drive Letter Access (DLA) is een programmatje van Sonic voor je brander.
Ik weet dat dit met verschillende branders en pc's meegelevert wordt.

Ik weet alleen niet of er ook een update manager bijzit.

Kijk daarvoor even op www.sonic.com

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Sonic heb ik inderdaad wel draaien op de PC...
Dus klinkt dan wel als zuivere koffie...maar ik zal toch even gaan kijken of het echt daarvandaan komt a.d.h.v. genoemde tips

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Hm. In de taskmanager staat er voor dit window als programma-naam "My Computer", en als ik dan naar het process ga kom ik bij "explorer.exe"....
raar :?

quote van Sonic-website:
Drive Letter Access (DLA) gives you the ability to easily drag-and-drop your files directly to a recordable CD or DVD disc and make the disc compatible with almost any Windows computer.

Use your CD or DVD Recordable media just like you would a hard drive when backing up data. Rather than pre-staging the files you want to back up and then writing them to the optical media, DLA lets you simply drag and drop your files right to the CD or DVD icon where they are processed, formatted and burned in a single step.
Dit doet windows XP toch so wie so al?? Dus als het inderdaad dat prog is heb ik er verder niks aan en kan ik het net zo goed annuleren (en hopen dattie niet blijft zeuren om die update :| )

[ Voor 88% gewijzigd door kazz1980 op 18-06-2004 11:59 ]

Verwijderd

Windows XP doet dat inderdaad al een heel eind zelf.
Alleen moet je bij windows XP een kleine wizard doorlopen om de bestanden ook daadwerkelijk op cd te zetten.

DIt is geloof ik bij DLA niet nodig. Hoe dan ook, je hebt het inderdaad niet echt nodig dat programma.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 13:43
Dit is gewoon hetzelfde als InCD van Nero en DirectCD van Roxio.
Bedoeld om het slepen van bestanden naar de cd mogelijk te maken zonder die wizard van XP nodig te hebben.

Systeem Specs

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ok. dan zal het wel kloppen.

Met alle virussen van de laatste tijd en de steeds geliktere methodes om computers te besmetten neem ik gewoon geen enkel risico meer.
thanx!

hm. kan niet installeren wegens fout bij downloaden...
Al die moeite gedaan om het uit te zoeken, installeert ie niet eens :|

[ Voor 28% gewijzigd door kazz1980 op 18-06-2004 13:03 ]

Pagina: 1