Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Telfort wijzigt tarieven] Samen Bellen

Pagina: 1
Acties:

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
De tarieven van Telfort zijn sinds 16 juni 2004 sneaky veranderd.
Voorheen was het bellen na de bundel 0.15 cent voor zowel naar mobiel als vast. Het is veranderd in 0.20 cent per minuut, een verhoging van 33%.

Ik weet niet of het opzeggen mogelijk is, ik heb zelf geen abonnement van Telfort. Het is procentueel gezien een fikse verhoging vind ik zelf.

Voor meer informatie, surf naar www.telfort.nl

[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 18-06-2004 09:51 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:13

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Is dit nieuw? Er staat namelijk de volgende voetnoot bij (van http://www.telfort.nl/pri...onnementen/svantelfort/):
Het tarief van € 0,20 per minuut voor bellen zonder of buiten de bundel (500 belminuten) geldt voor klanten die Samenbellen van Telfort op of na 28 april 2004 gekocht hebben of voor klanten van Telfort die hun abonnement op of na 28 april 2004 verlengd hebben op Samenbellen van Telfort. Heb je Samenbellen van Telfort vóór 28 april 2004 gekocht, dan geldt het tarief van € 0,15 per minuut voor bellen zonder of buiten de bundel (500 belminuten). Let op, indien je Samenbellen van Telfort via internet hebt gekocht, dan kan het tarief van € 0,20 per minuut al zijn ingegaan vóór 28 april 2004 in verband met verzendperiode van je contract.
Ofwel: contracten van voor 28 april 2004 worden niet aangepast. Dit doet me vermoeden dat die tariefswijziging ook op of rond die datum is ingegaan.

Als opzeggen dus al mogelijk is dan geldt dit alleen voor contracten sinds die datum. Alle andere contracten wijzigen niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Maasluip op 18-06-2004 10:00 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Le0032
Maasluip schreef op 18 juni 2004 @ 09:54:
Is dit nieuw? Er staat namelijk de volgende voetnoot bij (van http://www.telfort.nl/pri...onnementen/svantelfort/):

[...]

Ofwel: contracten van voor 28 april 2004 worden niet aangepast. Dit doet me vermoeden dat die tariefswijziging ook op of rond die datum is ingegaan.

Als opzeggen dus al mogelijk is dan geldt dit alleen voor contracten sinds die datum. Alle andere contracten wijzigen niet.
maar ik vind het altijd zo achterbaks dat dit gebeurt, want ze doen het feitelijk gewoon stiekem, zonder dat je iets kan zeggen. Bij de dealer is sinds 16 juni pas bekend geworden dat er nieuwe tarieven zijn, en dat 28 april slaat werkelijk nergens op, maar goed.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:13

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik geef je gelijk dat het sneaky gebeurd, maar van de andere kant zie ik ook geen aankondigingen als de AH de melk in prijs verhoogd.

Een punt is een beetje wanneer deze verhoging is ingevoerd. Als deze werkelijk op 28 april is ingevoerd (en de tarieven toen ook op de website zijn gezet) dan is er feitelijk niets aan de hand: als je zou kijken zie je de nieuwe tarieven zien en oude abonnementen worden niet gewijzigd.
Dat 'de dealer' dit niet voor 16 juni weet kan veel oorzaken hebben. Welke dealer is dit? Zo ver ik weet heeft Telfort geen eigen winkels dus is het een onafhankelijke reseller. Kan goed zijn dat die gewoon zijn zaakjes niet op orde heeft en al 2 maanden niet op de Telfort website heeft gekeken. :Y)
En dat Telfort misschien niet alle resellers aanschrijft, mwoah, valt weer onder sneaky, maar dan zeg ik weer dat de Friesche Vlag waarschijnlijk ook niet alle supermarkten aanschrijft als zij de prijs van de melk verhogen.

Signatures zijn voor boomers.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:14
Maasluip schreef op 18 juni 2004 @ 10:38:
Ik geef je gelijk dat het sneaky gebeurd, maar van de andere kant zie ik ook geen aankondigingen als de AH de melk in prijs verhoogd.

Een punt is een beetje wanneer deze verhoging is ingevoerd. Als deze werkelijk op 28 april is ingevoerd (en de tarieven toen ook op de website zijn gezet) dan is er feitelijk niets aan de hand: als je zou kijken zie je de nieuwe tarieven zien en oude abonnementen worden niet gewijzigd.
Dat 'de dealer' dit niet voor 16 juni weet kan veel oorzaken hebben. Welke dealer is dit? Zo ver ik weet heeft Telfort geen eigen winkels dus is het een onafhankelijke reseller. Kan goed zijn dat die gewoon zijn zaakjes niet op orde heeft en al 2 maanden niet op de Telfort website heeft gekeken. :Y)
En dat Telfort misschien niet alle resellers aanschrijft, mwoah, valt weer onder sneaky, maar dan zeg ik weer dat de Friesche Vlag waarschijnlijk ook niet alle supermarkten aanschrijft als zij de prijs van de melk verhogen.
Maar als jij bij de Friesche vlag een contract hebt dat je elke maand 100 pakken melk afneemt, dan zullen ze je heus wel op de hoogte stellen met een brief en je een periode de tijd geven het op te zeggen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Le0032
Maasluip schreef op 18 juni 2004 @ 10:38:

de dealer wordt altijd door de provider op de hoogte gebracht van de veranderingen want de dealer is uiteindelijk het stokpaardje van de provider, die zorgt namelijk voor de verkopen van abonnementen, ik werk zelf ook in de Telecombranche dus ik weet hoe het in elkaar zit ;)
Pagina: 1