Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe krasjes uit een Lian-Li te halen?

Pagina: 1
Acties:

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 22:41
Ik Heb nu al 2 jaar een Lian-Li case maar nu was mijn moeder laatst met stofzuigen zo slim om tegen die case aan te stoten.

Resultaat : een paar donkere vlekjes op de voorkant van mijn mooie case. Heeft iemand een idee of je deze ook nog weg kunt krijgen?
En zo ja, hoe.... Het is geborsteld alluminium dus t lijkt me dat dit mogelijk is, allen hoe.

(btw de krassen zitten er niet diep in allen het borstel effect is weg.)

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
Je zegt het zelf eigenlijk al even met een borstel er langs om het effect weer terug te krijgen 8)7

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 10:27

BJD

Denk het ook, gewoon staalborstel gebruiken denk ik.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
BJD schreef op 18 juni 2004 @ 01:37:
Denk het ook, gewoon staalborstel gebruiken denk ik.
Ik denk eerder staalwol... Staalborstel geeft nogal diepe groeven ipv geborsteld look

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 22:06

tie-rep

nu met ir. !

Als het kunststof van de stofzuiger in de oorspronkelijk 'krassen' zit, kan je volgens mij, dat beter proberen weg te halen. Met een oplosmiddel; thinner oid...

Check wel even of het alu er tegen kan.

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Zijn er niet van die krassen verwijderaars :?. Ik ga wel ff zoeken.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 21:56

SA007

Moderator Tweaking
Mister I schreef op 18 juni 2004 @ 07:06:
Zijn er niet van die krassen verwijderaars :?. Ik ga wel ff zoeken.
Krassen verwijderaar :P bij geborsteld alu :D

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:42

World Citizen

FreeReef.nl

Als ik jou was zou ik er helemaal niks aan doen of met een watervaste stift die heeeeeel dun is het overtoligge zilver heel fijn bijwerken. ik denk dat als je met borstels en dat soort dingen aan de gang gaat dat je heel snel doffe plekken krijgt of dat je het echt verpest en watervaste stift is niet alteid onafwasbaar dus ku je het er alteid nog afhalen. haal wel een goede stift want anders is de kleur vaak meer bordou rood als zwart

FreeReef.nl

Verwijderd

nou ik had dit laatst ook...
Ik heb de vlekjes er af gehaald met een zogenaamde sanitair gum... waar je die kunt krijgen val ik even aan mn pa vragen...

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

gewoon met een beetje alcohol schoonmaken.

plastic krast niet in aluminium

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Een stofzuiger kan nooit echt diep krassen of er moet wel heel lomp gedaan worden. Probeer eerst eens met een iets vochtige doek te poetsen of iets glasex erop.. Eerst minder risico dingen proberen en dan andere stuff anders word het meestal erger :+

Verwijderd

Die donkere vlekjes komen dus neem ik aan van het plastic van de stofzuigermond? Bijna alle plastic lost op in aceton! Metalen trekken zich niets van dit soort oplosmiddelen aan, dus je kast zal zonder meer intact blijven terwijl je het plastic van de stofzuiger direct oplost.
Pagina: 1