Toon posts:

Grote mail weg, waar blijft ie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben meer nieuwsgierig dan dat ik een probleem heb, het is als volgt:

Vanaf m'n werk (e-mail adres van het werk) stuurde ik een grote mail (ongeveer 4 mb) naar mijn eigen mail adres van thuis (chello). Ik twijfelde of dit mogelijk was, maar proberen kan geen kwaad. Nu zegt ie op werk dat de mail wel verzonden is, maar thuis krijg ik hem niet binnen. Maar op werk krijg ik ook geen melding terug dat ie niet aangekomen is omdat ie te groot is of wat dan ook.

Waar gaat zo'n mail heen? Wordt ie verwijderd op de server van Chello? Want er moet toch iets mee gebeuren neem ik aan. Of wordt ie wel terug gestuurd, maar krijg ik hem niet meer op m'n eigen adres van werk maar op een centraal adres ofzo?

Wie heeft een idee?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

wat voor internet verbinding heb je op je werk. Voor hetzlefde geldt is ie al wel van jouw PC vertrokken daar, maar is de mailserver nog druk bezig met uploaden...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-02 21:29

jurma

simply connecting...

Wat voor mail server staat er?
Bij mij op me stage gebruiken ze Mdeamon, als deze een mail verstuurd en hij is niet aangekomen komt hij in de bad queue (oid) terecht.
Kijk eens of dat ook bij de mail server is op je werk.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Als het 4 mb was wat voor bestand zat er in dan ? Kan het niet zo zijn dat je bij chello een virusscanner aan heb staan die mailtjes met die extensie verwijderen ofzo ?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
ik heb wel s mailtjes gezien die pas een paar dagen later bouncen, dus het kan nog komen!

Mijn rig