Ik heb een probleem met mijn DVD speler hij wil namelijk geen CDs meer lezen maar als ik er een DVD in doe dan werkt de DVD speler weer perfect!
De symptomen zijn dat als je er een cdtje in doet dat hij gewoon op gang komt maar daar na direct stil slaat en dan hoor je de kop een soort heen weer gaand geluid maken (als ik het goed heb) dit blijft hij de heletijd doorgaan.
Wat ik zelf heb geprobeerd
-Is kijken of het aan Windows ligt maar dat is niet het geval bij het aan zetten van de pc begint het probleem al.
-Heb ook gekeken of er nog nieuwe firmwares waren voor de MB en DVD-speler
-Heb verschillende cd geprobeerd bij allemaal krijg ik het zelfde probleem
-Heb de DVD-speler los gehaald om tekijken of de lens smerig is, maar alles gaat door één lens daar ben ik ook maar niet aangekomen immers dvd pakt hij wel
-De FAQ`s \ Google geven ook geen opheldering wat het probleem kan zijn.
Configuratie
Moederbord : Aopen AX4C Max II
Besturingsys. : Windows XP home
DVD-speler : Aopen DVD-1648 firmware R17(Win ziet hem als AOPEN 16XDVD-ROM/AMH)
De symptomen zijn dat als je er een cdtje in doet dat hij gewoon op gang komt maar daar na direct stil slaat en dan hoor je de kop een soort heen weer gaand geluid maken (als ik het goed heb) dit blijft hij de heletijd doorgaan.
Wat ik zelf heb geprobeerd
-Is kijken of het aan Windows ligt maar dat is niet het geval bij het aan zetten van de pc begint het probleem al.
-Heb ook gekeken of er nog nieuwe firmwares waren voor de MB en DVD-speler
-Heb verschillende cd geprobeerd bij allemaal krijg ik het zelfde probleem
-Heb de DVD-speler los gehaald om tekijken of de lens smerig is, maar alles gaat door één lens daar ben ik ook maar niet aangekomen immers dvd pakt hij wel
-De FAQ`s \ Google geven ook geen opheldering wat het probleem kan zijn.
Configuratie
Moederbord : Aopen AX4C Max II
Besturingsys. : Windows XP home
DVD-speler : Aopen DVD-1648 firmware R17(Win ziet hem als AOPEN 16XDVD-ROM/AMH)