Toon posts:

Mac IE 5 simulator?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of iemand een simulator weet op internet die een Internet Explorer 5 browser op de Mac weergeeft. Daarop gaan namelijk nogal eens wat sites de mist in en ik zoek al een tijdje zo'n simulator maar kan er geen 1 vinden..

Thnx alvast

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 21:46:
Daarop gaan namelijk nogal eens wat sites de mist in en ik zoek al een tijdje zo'n simulator maar kan er geen 1 vinden..
IE 5 voor Mac is een complete ramp-browser, dus als er wat sites de mist in gaan hoeft dat niet aan de site te liggen.

Obviously you're not a golfer

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 13:32
RèLF schreef op 17 juni 2004 @ 22:26:[...]IE 5 voor Mac is een complete ramp-browser, dus als er wat sites de mist in gaan hoeft dat niet aan de site te liggen.
Idd, ik heb een DHTML script (slepen/collision detection en nog veel meer) geschreven wat ook in die browser werkt, dat kost echt enorm veel tijd. Toch is het wel om te doen als je gewoon netjes werkt. Vooral geen gekke dingen doen is het enige devies.

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Misschien kan je beter uitgaan van Safari ofzo, omdat iedere nieuwe mac met OS X wordt geleverd. IE 5 is aflopende zaak.

Obviously you're not a golfer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.browsercam.com

kijk Thnx die moest ik hebben ;) SUPER!

Tuurlijk hebben jullie gelijk als je zegt dat je hem beter op Safari kan testen..
Maarja.. Als je code goed is zou hij gewoon goed te zien moeten zijn op een Mac met IE 5 als browser.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

En dat is dus het probleem, dat is nl niet zo in bepaalde gevallen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Ik zou de moeite niet nemen, die browser wordt echt niet meer gebruikt. Zorg eerder dat de pagina werkt in safari en mozilla/firefox/camino. En IE5 voor de mac is al zo verouderd dat hij ook bij goede code in de mist gaat hoor.

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 13:31
effe googlen:

http://www.danvine.com/icapture/

zie je site met safari 1.2

mountainbiker

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:42:
Ik zou de moeite niet nemen, die browser wordt echt niet meer gebruikt. Zorg eerder dat de pagina werkt in safari en mozilla/firefox/camino. En IE5 voor de mac is al zo verouderd dat hij ook bij goede code in de mist gaat hoor.
Sorry, maar als ik een gok mag doen gebruikt op z'n minst 70% van de Mac-gebruikers IE 5.0 of 5.1.
Pagina: 1