Verandering naam na blokkeren

Pagina: 1
Acties:

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Vraagje:

Zie je eigenlijk de veranderingen van de naam van een persoon die jou geblokkeert heeft? Rede dat ik dit vraag is dat ik wel s een bepaald iemand opeens een andere naam zie dragen op MSN, maar die persoon echt nooooit online zie!

Voorbeeld: Ik voeg persoon X toe, X staat ook als X genaamd in mijn naam want dat is de naam die die persoon heeft ingesteld. Vervolgens zie ik X nooit meer online, maar opeens zie ik Y in mn lijst als offline en bij het email adres staat het adres van de persoon die eerst X heette, maar Y is ook nooit online.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
:?

Ik denk dat het antwoord op jou vraag nee is, maar probeer aub om het nog iets duidelijker uit te leggen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:06
Kijk ik ben persoon A.. En ik heb persoon B in mijn lijst die heeft de naam "Piet". Ik zie "Piet" nooit online komen, maar ik zie zijn naam soms wel anders staan, bijvoorbeeld "Klaas". Nu is de vraag of dit komt omdat hij geblokt is en hij dan naamveranderingen ziet :)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 10:37

DaRoot

Some say...

Voor zover ik het weet wel ja.
Veranderingen van naam van geblokkeerde personen zie ik hier wel.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik snap hem! :) ... Ook ik denk dat je naamsveranderingen van mensen die jou blokken kan zien, maar ik moet zeggen dat ik er nooit echt op heb gelet (ik heb niet het idee dat iemand mij blokt ;)).

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
Kan je helemaal niet zien hoor. Persoon X heeft je niet geblokkeerd. :z

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Je kunt toch zo kijken of hij je geblokeerd heeft. Zit standaard in MSN

• Frigolamptje
http://www.msnfanatic.com/blockcheck/
voorwaarde is wel dat persoon x (of nu al y :? .....whatever! :P ) online moet zijn.
Als er staat offline is dit goed, als er staat online heeft hij je geblokkeert. })

• voodoo202
Frigolamptje schreef op 17 juni 2004 @ 21:35:
http://www.msnfanatic.com/blockcheck/
voorwaarde is wel dat persoon x (of nu al y :? .....whatever! :P ) online moet zijn.
Als er staat offline is dit goed, als er staat online heeft hij je geblokkeert. })
Het kan ook gewoon in msn zelf, zonder externe pagina's enz.

extra
opties
privacy

als je dan met de rechtermuisknop in de linker kolom op een naam klikt en je kunt die dan verwijderen dan heeft die persoon jou geblokeerd.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08 17:13

job

voodoo202 schreef op 17 juni 2004 @ 21:40:
Als je dan met de rechtermuisknop in de linker kolom op een naam klikt en je kunt die dan verwijderen dan heeft die persoon jou geblokeerd.
Dat is niet fool proof..
Ik kan bij genoeg mensen op delete klikken, maar die mensen zijn op dat moment bij mij gewoon online.. en hebben mij dus zeker niet geblokt :)

[ Voor 3% gewijzigd door job op 17-06-2004 21:50 ]

• Frigolamptje
voodoo202 schreef op 17 juni 2004 @ 21:40:
[...]

Het kan ook gewoon in msn zelf, zonder externe pagina's enz.

extra
opties
privacy

als je dan met de rechtermuisknop in de linker kolom op een naam klikt en je kunt die dan verwijderen dan heeft die persoon jou geblokeerd.
En het werkt :9. Is idd wel veel gemakkelijker dan via die site, en nu moet de persoon in kwestie tenminste niet online zijn. Nouja, zal het toch nooit gebruiken. :7

• voodoo202
damster schreef op 17 juni 2004 @ 21:49:
[...]

Dat is niet fool proof..
Ik kan bij genoeg mensen op delete klikken, maar die mensen zijn op dat moment bij mij gewoon online.. en hebben mij dus zeker niet geblokt :)
Dan ben ik zeer benieuwd welke versie van MSN je gebruikt, want in alle versies tot 6.1.0211 werkt het in ieder geval perfect, en het is door microsoft toegegeven, waar die reactie staat weet ik zo even niet, maar als je wil kan ik het wel opzoeken, ergens op de MSDN site.

Of het met msn plus werkt durf ik niet met zekerheid te zeggen, omdat ik deze zelf niet gebruik, en dit ook niet in het antwoord van microsoft staat.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb er soms wel eens op gelet, en die veranderingen zie je niet.

Ik heb even het een en ander getest met iemand en onze bevindingen:

• Als je geblocked bent en je staat in de ander zijn lijst dat kan je niet verwijderen
• Als je geblocked bent en uit de ander zijn lijst verwijderd dan kan je wel verwijderen.
• Als je verwijderd bent uit de ander zijn lijst en niet geblokkeerd dan kan je wel verwijderen

Het is dus afhankelijk ervan of je in de ander zijn lijst staat. Geblokkeerd zijn heeft er niets mee te maken :)

[ Voor 77% gewijzigd door Glashelder op 17-06-2004 22:26 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
hmm. . toch interessante kwestie

btje minder dat ik het zo slecht kon uitleggen in my startpost :D

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Glashelder schreef op 17 juni 2004 @ 22:11:

• Als je geblocked bent en je staat in de ander zijn lijst dat kan je niet verwijderen
• Als je geblocked bent en uit de ander zijn lijst verwijderd dan kan je wel verwijderen.
• Als je verwijderd bent uit de ander zijn lijst en niet geblokkeerd dan kan je wel verwijderen
handig overzichtje :)
Pagina: 1