Quickpar 0.8: ontbrekende bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mitch_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 15:45
Het is zo simpel: zoveel mogelijk .rar bestanden verzamelen unrarren en klaar.
Maar toen ontbraken er wat .rar bestanden. Geen nood, alle geposte par2 bestanden zijn binnen. Met quickpar 0.8 zou het dan mogelijk moeten zijn de ontbrekende bestanden aan te vullen.
Ik heb echter geen clue hoe dit voor elkaar te krijgen, aangezien de knop repair nooit klikbaar wordt. Na registry schoonmaak, de- en re-install etc. niks.
70 rar bestanden, 54 ok, 16 missing. 10 par2 bestanden (alle) en het enige wat ik met quickpar bereik is data verificatie (wat ik ooit met sfv deed). Ik wil juist die ontbrekende aanvullen!

Met google vind ik vanalles, maar uitleg die redelijk te snappen is na wat zoeken heeft het over de repairknop die bij mij niet werkt. Iemand die me kan helpen?

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14
Lijkt me niet dat je met 10 par2 bestanden 16 compleet missende bestanden kunt repareren??

Staat in die grote balk niet iets van "xx blocks meer nodig" ??

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 08:50

beerns

it is I, Leclerc

jah, je zou nog eens 0.7.5 kunnen proberen. ik heb ook 0.8 geprobeerd en vond deze ook maar zozo. Dus weer terug gegaan naar 0.7.5. Deze gebruik ik nog steeds en naar volle tevredenheid.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Pars worden gemaakt met het oog op een minimum van het aantal files dat je nodig hebt. Dus zeg bijvoorbeeld 10% missing, 20%, 30%. In jouw geval mis je ruim 22% van de bestanden. Dan heb je waarschijnlijk gewoon te weinig. Je moet meestal minstens 90% van de originelen hebben, dus je mag hooguit 10% missen oid.

Daar ligt de oorzaak.
Oplossing: nog meer rars verzamelen :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mitch_
Er staat in die groene balk: Need 252 more blocks
Dat ie ze niet alle 16 kan repareren kan ik nog inkomen, maar quickpar repareert helemaal niks!

...

Er staat ook: Recovery files created by :- QuickPar 0.7.5, terwijl er bij About: QuickPar 0.8.0.0 staat. Ik heb QuickPar 0.8 gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mitch_
Dus dat is het? Meer rars verzamelen... lekker. Ik heb alle par2 files wel. Ik verwacht dan dat er IETS kan, maar niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:42
_mitch_ schreef op 17 juni 2004 @ 20:47:
Dat ie ze niet alle 16 kan repareren kan ik nog inkomen, maar quickpar repareert helemaal niks!

...

Er staat ook: Recovery files created by :- QuickPar 0.7.5, terwijl er bij About: QuickPar 0.8.0.0 staat. Ik heb QuickPar 0.8 gedownload...
Als die nog blocks nodig heeft kan die nix repareren. Dat kan natuurlijk pas als alles compleet is en er geen blocks meer nodig zijn. De groene balk is dat aangevuld met een soort oranje/gele kleur.

[ Voor 1% gewijzigd door Hoyden op 17-06-2004 20:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mitch_
Ik ga maar op .rar jacht dus... thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14
_mitch_ schreef op 17 juni 2004 @ 20:47:
Simpel dus: nog 252 par-blocks nodig...
Moet je je toch eens in de werking van PAR gaan verdiepen.... Hij kan niet zomaar een paar files repareren, je moet echt genoeg blocks hebben om het te kunnen repareren.

Zou anders ook wel te mooi voor woorden zijn he? 1 block downloaden en daarmee een voor een alle bestanden gaan repareren :P
...

Dat mag niets uitmaken...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1