[Incredimail] showt geen internet plaatjes meer

Pagina: 1
Acties:

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hey tweakers,

k heb een beetje een vreemd probleempje met incredimail =-S
Hij showt sindskort geen plaatjes meer die die ergens van het net moet vissen,
je weet wel, je krijgt een mailtje in HTML vorm, daar staan een aantal plaatjes in (met een link zeg maar) die ergens op het web rondzweven, normaal was dit geen probleem en kreeg ik deze afbeeldingen gewoon te zien, maar de laatste tijd doet ie dit nie meer, en krijg ik op de plaats van deze afbeeldingen gewoon een grijs vlak te zien :?

Zit er hier een instelling verkeerd ofzo? hoe kan dit, het is best irritant =-S

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waarom zou je ze wel willen zien? Werkt spam heel erg in de hand :)

Ik heb geen ervaring met incredimail behalve dat ik het een rotprogramma vind als ik de mailtjes zie die er uit komen, ik knikker die dan ook soms ongelezen weg :X Maar dat is persoonlijk en hier niet relevant.

Maar een optie inhet programma zelf kan ik me goed voorstellen. Of een personal firewall die alles behalve je mailservers op de juiste poorten blokkeert.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
hmm, k heb net een optie gevonden dat ie geen scripts uitvoerde in mailtjes, misschien dat het daar mee te maken heeft, ff wachten op een mailtje :P

[edit]
probleem gevonden :D
er zit bij "beveiliging" een knop met de naam: "externebeeld opties" daar kun je externe afbeeldingen in en uitschakelen :D

hmmmzz... misschien toch te vroeg naar de 'simpele' oplossing gegrepen en hier gepost... 8)7 srry daarvoor jongens :P
maargoed, misschien dat dit nog voor iemand anders van pas komt 8)

[ Voor 55% gewijzigd door Spike_wolf op 18-06-2004 17:58 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram