Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Waarom zou je ze wel willen zien? Werkt spam heel erg in de hand 
Ik heb geen ervaring met incredimail behalve dat ik het een rotprogramma vind als ik de mailtjes zie die er uit komen, ik knikker die dan ook soms ongelezen weg
Maar dat is persoonlijk en hier niet relevant.
Maar een optie inhet programma zelf kan ik me goed voorstellen. Of een personal firewall die alles behalve je mailservers op de juiste poorten blokkeert.
Ik heb geen ervaring met incredimail behalve dat ik het een rotprogramma vind als ik de mailtjes zie die er uit komen, ik knikker die dan ook soms ongelezen weg
Maar een optie inhet programma zelf kan ik me goed voorstellen. Of een personal firewall die alles behalve je mailservers op de juiste poorten blokkeert.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
hmm, k heb net een optie gevonden dat ie geen scripts uitvoerde in mailtjes, misschien dat het daar mee te maken heeft, ff wachten op een mailtje 
[edit]
probleem gevonden
er zit bij "beveiliging" een knop met de naam: "externebeeld opties" daar kun je externe afbeeldingen in en uitschakelen
hmmmzz... misschien toch te vroeg naar de 'simpele' oplossing gegrepen en hier gepost...
srry daarvoor jongens
maargoed, misschien dat dit nog voor iemand anders van pas komt
[edit]
probleem gevonden
er zit bij "beveiliging" een knop met de naam: "externebeeld opties" daar kun je externe afbeeldingen in en uitschakelen
hmmmzz... misschien toch te vroeg naar de 'simpele' oplossing gegrepen en hier gepost...
maargoed, misschien dat dit nog voor iemand anders van pas komt
[ Voor 55% gewijzigd door Spike_wolf op 18-06-2004 17:58 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram