Toon posts:

foto wil niet roteren in Office Word2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem. Ik wil graag een foto (jpg of bmp) invoegen in een word-document en hem vervolgens vrij rond draaien. Dit lukt niet. Onder in de werkbalk tekenen blijft het vakje roteren grijs. Ook kan ik niet horizontaal/verticaal spiegelen. Als ik nu clipart van Word zelf invoeg kan ik deze plaatjes wel ineens draaien :?
Ik heb al veel gezocht naar dit onderwerp maar kan er niks over vinden. Met Office XP lukt het trouwens wel allemaal maar dit is geen oplossing. Ik moet namelijk een werkstuk uitprinten (met ook gedraaide plaatjes) op me pa ze werk. En bij de KPN werken ze alleen maar met Office 2000 en alles is afgeschermt je kan er niks instaleren helaas dus ook geen Office XP. Ik meen me te herrineren dat ik ooit in het verleden ook es in Word 2000 wel een plaatje heb kunnnen roteren waarom lukt het dan nu niet? Staan er instellingen fout? Ik heb overigens Office voor de volle 100% geinstaleerd, alle delen dus.
Alvast bedankt

Verwijderd

En iets simpels als irfanview er op zetten en daarmee het plaatje draaien alsvorens het in Word in te voeren? Dat is zonder adminrechten wel te installeren.

/me heeft mede door afbeeldingen-gezeik een enorme Word-aversie

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 19:48 ]

Verwijderd

Bij office 2000 kunnen er idd geen plaatjes worden gedraaid. Ander progje gebruiken dus.