adsl geen signaal

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
mijn telefoon (spraak gedeelte) was afgesloten eerder deze week door een misverstand (verhuizing, aangesloten op nieuwe adres maar was niet de bedoeling dat ie op oude adres zou worden afgesloten) de adsl deed het nog
nu hebben ze vandaag dat spraak gedeelte weer hersteld maar nu doet mijn adsl het dus niet meer. (512/256 van internlnet (bbned)).
Ik dus hele middag met helpdesk medewerkers van zowel kpn als internlnet bezig geweest, kpn wilde er helemaal niets van weten het kon niet aan hun liggen, internlnet heeft na lang geouwehoer over en weer een "ticket " oid naar bbned gestuurd
maar naar mijn gevoel ligt het probleem bij de kpn, zij hebben bij het herstellen misschien op een of andere manier de adsl weggedrukt?? de adsl is ongeveer weggevallen toen het spraak gedeelte hersteld werd.
Aan mijn bekabeling of splitter of modem ligt het iig niet, heb de modem(etech modem/router) ook rechtstreeks op aansluitpunt geprobeerd maar geen signaal.

maar nu heb ik echt het vermoeden dat het bij kpn ligt en dat die ticket naar bbned niet gaat helpen en dan zit daar weer voor niets 5 dagen op te wachten

iemand die hier enig inzicht in heeft en een idee heeft van waar het fout is gegaan en bij wie de oorzaak ligt. zodat ik gericht mensen kan beschuldigen en helpdeskmedewerkers t leven zuur kan maken. mijn dank is groot

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt BBned erover? Kunnen zij iets voor je betekenen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||