Interessant.
Hij doet gewoon:
//-- Anti-Frame
if (top.frames.length > 0) {
top.location.href=self.location;
}
en onResize='history.go(0)'
(misschien een idee om eens een nieuwe Netscape versie binnen te halen?)
Hij doet gewoon:
//-- Anti-Frame
if (top.frames.length > 0) {
top.location.href=self.location;
}
en onResize='history.go(0)'
(misschien een idee om eens een nieuwe Netscape versie binnen te halen?)
Wow... 4.08, man da's een regelrecht museum-stuk...
FYI : Netscape zit al op versie 4.76... (NS6 noem ik geen browser, dan noem ik minachting van gebruikers)
FYI : Netscape zit al op versie 4.76... (NS6 noem ik geen browser, dan noem ik minachting van gebruikers)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
HUH?? 
das idd een heel vaag probleem.. na ja, ik zal de bron van T.net nog es doornemen.. kijken of ik wat kan vinden...
wel vreemd.. heb je dat alleen bij t.net??
das idd een heel vaag probleem.. na ja, ik zal de bron van T.net nog es doornemen.. kijken of ik wat kan vinden...
wel vreemd.. heb je dat alleen bij t.net??
Ik heb het inderdaad alleen bij T.net...
Wildhagen, DiCaprio & Femme: Jullie zijn dus die mensen nogsteeds niet het verschil weten of zien tussen Netscape Communicator en Netscape Navigator, want Netscape Communicator zit bij iets van 4.8 maar Navigator nog maar bij 4.08 ofzo hoor

(Waarom leest gewoon IEDEREEN daar overheen?)

En in vergelijking met Netscape 6 is dat toch ook weer niet zo'n heel erg museum-stukkie?
(ik heb em 2 maanden geleden gedowned, deze NS-Nav. 4.08...)
Wildhagen, DiCaprio & Femme: Jullie zijn dus die mensen nogsteeds niet het verschil weten of zien tussen Netscape Communicator en Netscape Navigator, want Netscape Communicator zit bij iets van 4.8 maar Navigator nog maar bij 4.08 ofzo hoor
(Waarom leest gewoon IEDEREEN daar overheen?)
En in vergelijking met Netscape 6 is dat toch ook weer niet zo'n heel erg museum-stukkie?
4.08 is vergelijkbaar met 4.6 (maar dan zonder mail e.d.), dus 4.08 loopt ver achter. Sinds ~4.71 is Netscape behoorlijk verbeterd.
mmh, dus de Navigator in Netscape Communicator is doorontwikkeld en de aparte Navigator niet? 
Ik heb er overigens *nooit* last van gehad, tot vanmiddag... vanmorgen heb ik volgensmij nog even snel de headlines bekeken gewoon, toen was die fout er volgensmij nog niet...
Ik heb er overigens *nooit* last van gehad, tot vanmiddag... vanmorgen heb ik volgensmij nog even snel de headlines bekeken gewoon, toen was die fout er volgensmij nog niet...
Verwijderd
Kan er nog wel iets aan toevoegen . Als de frontpage bij mij geladen is en ik klik op mijn favorieten pictogram boven de pagina dan refreshed T.net bij mij dus . Ik gebruik IE 5.0 en hij doet het alleen als de pagina helemaal geladen is . Andere pagina's doen dit niet .
For me the same... ieder t.net document blijft refreshen bij mij, en GoT doet het prima...
Ik weet of er al iemand een oplossing heeft, tis hoe langer het blijft hoe meer het irriteerd...
IE5 dan toch ook, want daarmee is ook een vaag probleem (ondertussen ben ik dat wel gewend
)
Hij refreshed nogsteeds constant...
Ik pleur mijn Netscape er zo wel even overnieuw op... En misschien even kijken welke verbeteringen er verder in Comm. 4.71+ zitten ten opzichte van Nav. 4.08 want als er echt een reeks vervelende bugs uit zijn dan zou dat het surfen aanzienlijk verbeteren gok ik...
Ik pleur mijn Netscape er zo wel even overnieuw op... En misschien even kijken welke verbeteringen er verder in Comm. 4.71+ zitten ten opzichte van Nav. 4.08 want als er echt een reeks vervelende bugs uit zijn dan zou dat het surfen aanzienlijk verbeteren gok ik...
Er zijn zeker vervelende bugs uit, met name in versie 4.76 !
Voordelen van 4.76 boven < 4.75 :
1) Neemt minder geheugenruimte in (1/3e minder dan 4.75)
2) Stabieler (met name 4.72 en 4.74 waren niet echt stabiel)
3) Java-ondersteuning is iets beter
4) Gaat goed om met plaatjes (4.74/4.75 deden nog wel eens vreemd bij scrollen)
Voordelen van 4.76 boven < 4.75 :
1) Neemt minder geheugenruimte in (1/3e minder dan 4.75)
2) Stabieler (met name 4.72 en 4.74 waren niet echt stabiel)
3) Java-ondersteuning is iets beter
4) Gaat goed om met plaatjes (4.74/4.75 deden nog wel eens vreemd bij scrollen)
Virussen? Scan ze hier!
Staat het niet misschien ingesteld in je profiel? (daar kun je instellen hoe lang hij wacht voordat hij tweakers.net refreshed)
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Dat anti-frame dingetje zat in een javascript file, het kan zijn dat je die nog gecached had (-> shift-reload om alles te refreshen).Hij refreshed nogsteeds constant...
Ik neem aan dat je met 'constant refreshen' bedoelt dat de pagina reload zodra hij helemaal binnen is?
Dat de frontpage om de 2 minuten zichzelf reload kun je instellen in je prefs.
Ook na een shift-refresh doet ie het lekker niet.
Ik klik gewoon op mijn t.net bookmark, pagina laad, en precies op het moment dat hij netjes klaar is met laden wordt het scherm weer grijs en gaat ie alles opnieuw laden en opbouwen, totdat ie weer klaar is, en dan weer, en weer en weer en nog een keer.
Maar ik zal eerst zo even een nieuwere netscape installen...
Want het is zowiezo wel erg gek dat ik er heel plots last van gekregen heb, en dat er verder ook geen mensen die van hetzelfde last hebben als ik.
Ik klik gewoon op mijn t.net bookmark, pagina laad, en precies op het moment dat hij netjes klaar is met laden wordt het scherm weer grijs en gaat ie alles opnieuw laden en opbouwen, totdat ie weer klaar is, en dan weer, en weer en weer en nog een keer.
Maar ik zal eerst zo even een nieuwere netscape installen...
Want het is zowiezo wel erg gek dat ik er heel plots last van gekregen heb, en dat er verder ook geen mensen die van hetzelfde last hebben als ik.
Wel weer klote dat Navigator niet los te krijgen is met verbeteringen...
Ik hoef al die andere meuk er helemaal niet bij... De consument heeft gewoon geen goeie keuze meer tegenwoordig

PS!
Mijn url veranders na zo'n reload ook in
http://tweakers.net/index.php3?
Ik hoef al die andere meuk er helemaal niet bij... De consument heeft gewoon geen goeie keuze meer tegenwoordig
PS!
Mijn url veranders na zo'n reload ook in
http://tweakers.net/index.php3?
Verwijderd
Ik heb het in IE5, maar ik heb hem op de andere monitor draaien en ik vind het niet irri, maar juist handig hoef ik het zelf niet te doen en mis ik helemaal geen nieuws. Dit gebeurd echter niet meteen na ie klaar is met laden, maar gewoon na een halve minuut ofsow. Ik zou zeggen laat het lekker zo
.
Hij heeft het natuurlijk niet als je erop bezig bent.
Hij heeft het natuurlijk niet als je erop bezig bent.
Volgensmij snapt de helft niet wat het probleem is, hij reload dus echt CONSTANT, ik kan gewoon niet op links klikken, niet lezen wat er staat enz...
'ja lekker handig, laat het gewoon zo'
ja doeii
'ja lekker handig, laat het gewoon zo'
ja doeii
Verwijderd
Ja laat maar zo, ik houd wel van dingen die automatisch gaan, al is het af en toe vervelend: telkens die klik.
Nou, ik heb nu de nieuwste communicator en ik moet zeggen dat t.net niet meer refreshed iig...
Dus tis opgelost voor mij.
En ik surf gelijk een stuk sneller...
Dus opzich goed dat ik 'gedwongen' werd
Dus tis opgelost voor mij.
En ik surf gelijk een stuk sneller...
Dus opzich goed dat ik 'gedwongen' werd
Dat komt omdat ik dat anti-frame dingetje vrijdag heb toevoegd omdat iemand op het C!T forum heel stoer een link naar een geweldige site had geplaatst die dus niks anders deed dan t.net in een frame plaatsen.Want het is zowiezo wel erg gek dat ik er heel plots last van gekregen heb
Blijkbaar gebruiken de Netscape gebruikers netjes een recente versieen dat er verder ook geen mensen die van hetzelfde last hebben als ik.
De meeste zullen inderdaad niet zover gaan met tweaken dat ze bv al die troep voor mail/news/bla erbij willen, maar ik wel want ik ben performance paranoia 
maarja, beetje krom natuurlijk dat de stand-alone navigator sinds 1998 niet meer geupdate is terwijl de navigator in communicator wel leuk geupdate wordt...
maarja, beetje krom natuurlijk dat de stand-alone navigator sinds 1998 niet meer geupdate is terwijl de navigator in communicator wel leuk geupdate wordt...
Pagina: 1