Beste Tweakers
Kga een nieuwe ATX- Systeemkast halen
moest een goedkope hebben die toch wel een behoorlijke koeling regelt..
dit heb ik dan vervolgens gevonden..
http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=979
hieronder wat info mocht de link niet werken
Deze behuizing van 3R System is zeer elegant en biedt een veelvoud aan innovatieve details.
Aan de voorzijde bevindt zich een fancontroller met LCD-scherm voor de drie in de behuizing geïntegreerde temperatuursensoren. De behuizing beschikt over twee 120 mm. koelers voor een optimale warmteafvoer. Deze kunnen met behulp van de fancontroller geregeld worden. De fancontroller is in 6 standen regelbaar: van uit, via langzaam, tot snel. In de langzame stand zijn de koelers nagenoeg onhoorbaar. Daarnaast kan de fancontroller ook temperatuurgestuurd regelen.
De loopwerken worden met een zeer elegante frontdeur afgedekt. Achter deze deur bevinden zich twee USB-poorten, zodat USB-apparaten eenvoudig aangesloten kunnen worden.
In de behuizing is plaats voor vier 5,25" loopwerken en één 3,5" loopwerk. Intern is er nog ruimte voor zeven 3,5" loopwerken.
Specificaties:
-Afmetingen: 430 x 200 x 490 mm.
-Gewicht: ca. 8,2 kg
Maar mijn vraag is nu
In de behuizing is er intern ruimte voor een 3.5" loopwerk
?
waarom staat er dan nog intern is er nog ruimte voor 7
, Ik heb 2 Drives
zolang ik deze maar kan gebruiken
Ik heb 2 Harde schijven
Lukt dit allemaal ??
Roger
Kga een nieuwe ATX- Systeemkast halen
moest een goedkope hebben die toch wel een behoorlijke koeling regelt..
dit heb ik dan vervolgens gevonden..
http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=979
hieronder wat info mocht de link niet werken
Deze behuizing van 3R System is zeer elegant en biedt een veelvoud aan innovatieve details.
Aan de voorzijde bevindt zich een fancontroller met LCD-scherm voor de drie in de behuizing geïntegreerde temperatuursensoren. De behuizing beschikt over twee 120 mm. koelers voor een optimale warmteafvoer. Deze kunnen met behulp van de fancontroller geregeld worden. De fancontroller is in 6 standen regelbaar: van uit, via langzaam, tot snel. In de langzame stand zijn de koelers nagenoeg onhoorbaar. Daarnaast kan de fancontroller ook temperatuurgestuurd regelen.
De loopwerken worden met een zeer elegante frontdeur afgedekt. Achter deze deur bevinden zich twee USB-poorten, zodat USB-apparaten eenvoudig aangesloten kunnen worden.
In de behuizing is plaats voor vier 5,25" loopwerken en één 3,5" loopwerk. Intern is er nog ruimte voor zeven 3,5" loopwerken.
Specificaties:
-Afmetingen: 430 x 200 x 490 mm.
-Gewicht: ca. 8,2 kg
Maar mijn vraag is nu
In de behuizing is er intern ruimte voor een 3.5" loopwerk
waarom staat er dan nog intern is er nog ruimte voor 7
Ik heb 2 Harde schijven
Lukt dit allemaal ??
Roger