[Meuktracker] Slackware 10.0 RC1

Pagina: 1
Acties:

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03:08
Ik heb gisteren Slackware 10.0 RC1 aan de meuktracker toegevoegd met de juiste URL, maar heb daarna een heleboel verkeerde links toegevoegd (zat te kijken naar release-notes van Slackware 9.1). Nu is én Slackware niet toegevoegd omdat er niets klopte van de submit, maar ik kan ook geen goeie submit meer doen, omdat de enige URL die wél klopt er al ingezeten heeft. Graag even rechtzetten. :>

^ Wat hij zegt.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SM -> FA :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Z-Dragon schreef op 17 juni 2004 @ 17:46:
Ik heb gisteren Slackware 10.0 RC1 aan de meuktracker toegevoegd met de juiste URL, maar heb daarna een heleboel verkeerde links toegevoegd (zat te kijken naar release-notes van Slackware 9.1). Nu is én Slackware niet toegevoegd omdat er niets klopte van de submit, maar ik kan ook geen goeie submit meer doen, omdat de enige URL die wél klopt er al ingezeten heeft. Graag even rechtzetten. :>
Hij staat gewoon in de meukqueue en zal ongetwijfeld worden opgepikt door iemand. Dat je een foute URL hebt gegeven is niet zo'n ramp, de redacteurs die items uit de submitqueue vissen zijn ook geen dommeriken ;).