Toon posts:

flash movie wordt helemaal niet getoond

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf een website bouwer ik heb alleen een probleempje met mijn flash filmpjes.

Ik heb een flash filmpjer gemaak en op een website gezet maar ik zie het filmpje niet op mijn computer, op een andere computer doet hij het wel.

Ik heb flash en schockwave player geinstalleerd maar tevergeefs.

ik heb ook in die website een skip intro knop die zie ik wel maar het filmpje niet.

Wie weet hoe ik dat kan verhelpen heb je iets nodig op je computer voor flash animaties te tonen.

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP home edition.

Explorer versie 6.0

Verwijderd

misschien een beetje offtopic maar,
er zijn al twee topic's van jou dichtgegaan met de reden dat je een beetje weinig info geeft...
En het lijkt wel als of je drie keer de zelfde startpost hebt gebruikt..... Trek je conclusies... Mijn conclusie is in ieder geval: verzin een andere startpost :)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 17:37:
Ik ben zelf een website bouwer ik heb alleen een probleempje met mijn flash filmpjes.

Ik heb een flash filmpjer gemaak en op een website gezet maar ik zie het filmpje niet op mijn computer, op een andere computer doet hij het wel.

Ik heb flash en schockwave player geinstalleerd maar tevergeefs.

ik heb ook in die website een skip intro knop die zie ik wel maar het filmpje niet.

Wie weet hoe ik dat kan verhelpen heb je iets nodig op je computer voor flash animaties te tonen.
ik ga even op zoek naar mijn glazen bol misschien dat ik je zo een goed antwoord kan geven. NEe even serieus maak hier even iets begrijpbaars van en wat je zelf al gedaan heb en je systeem gegevens

Verwijderd

Topicstarter
Ga visse vangen man ik heb al een een andere topci gehad en jullie waren toen veel anderster veel meer behulpzaam

nu hoor je elke keer dat je ergens anders heen moet blablabla

Wees is aardig man
zieligggg :(

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

TwoR

Gekleurde stippen

We proberen je hier heus wel te helpen als jij aangeeft dat je er zelf alles aan gedaan hebt om het probleem op te lossen. Gewoon je probleem hierneer gooien is niet de bedoeling maar dat staat ook in de FAQ. Ik neem aan dat je die gelezen hebt toen je je aanmelde bij dit forum !! Zo niet zou ik dat als nog even doen

[ Voor 49% gewijzigd door TwoR op 17-06-2004 18:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 17:58:
Ga visse vangen man ik heb al een een andere topci gehad en jullie waren toen veel anderster veel meer behulpzaam

nu hoor je elke keer dat je ergens anders heen moet blablabla

Wees is aardig man
zieligggg :(
Zijn wij onaardig dan? Ik ben me van geen kwaad bewust :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf al de settings overgenomen van de internet explorer bij extra en dan geavanceerd bij de computer waar hij het wel doet.

en de flash players geinstalleerd

meer weet ik niet wat te doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:01:
ik heb zelf al de settings overgenomen van de internet explorer bij extra en dan geavanceerd bij de computer waar hij het wel doet.

en de flash players geinstalleerd

meer weet ik niet wat te doen
Met welk progje heb die flash filmpjes gemaakt? Had namelijk hetzelfde probleem met een 1 of ander vaag progje. Dit was freeware (ja ik ben ook Nederlander :) ) Toen nog een klein beetje doorgezocht en erge ikke iets illegaals gedownload. Raad je niet aan om naar de link te vragen want dan weet je zeker dat de ijzerboer langskomt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
nee niet onaardig weetje maar als ik een topic heb weet ik niet waar ik hem moet plaatsen net zoals deze waar hoortie bij windows of webdesign ??

en dan reageren er mensen zo van ja stom

nou lkkr aardig is dat

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:03:
[...]

Met welk progje heb die flash filmpjes gemaakt? Had namelijk hetzelfde probleem met een 1 of ander vaag progje. Dit was freeware (ja ik ben ook Nederlander :) ) Toen nog een klein beetje doorgezocht en erge ikke iets illegaals gedownload. Raad je niet aan om naar de link te vragen want dan weet je zeker dat de ijzerboer langskomt. ;)
swish

Verwijderd

Topicstarter
ja maar weetje hij doet het wel op een andere computer

Verwijderd

• Welke versie van Flash heb je het filmpje in gemaakt?
  • Naar welke versie van Flash Player heb je het filmpje gepublished?
  • Kan je andere Flash filmpjes van andere websites wel bekijken op je computer?
  • Al eens een andere browser als Mozilla geprobeerd?
  • Wat gebeurt precies als je hem nu bekijkt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:06:
  • Welke versie van Flash heb je het filmpje in gemaakt?
  • Naar welke versie van Flash Player heb je het filmpje gepublished?
  • Kan je andere Flash filmpjes van andere websites wel bekijken op je computer?
  • Al eens een andere browser als Mozilla geprobeerd?
  • Wat gebeurt precies als je hem nu bekijkt?
ik heb hem met swish gemaakt versie 2.0
ik heb de file geexporteerd naar .swf
als ik nu kijk zie ik niks

ik weet alleen geen website waar een flash filmpje op staat

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:10:
[...]

ik heb hem met swish gemaakt versie 2.0
ik heb de file geexporteerd naar .swf
als ik nu kijk zie ik niks

ik weet alleen geen website waar een flash filmpje op staat
en ook al met een andere browser geprobeerd? (zoals gesuggereerd Mozilla)

Verwijderd

Als je Flash Player download kom je op een website met Flash erin ;) ( http://www.macromedia.com...od_Version=ShockwaveFlash )

Heb je een link naar je bestand zodat het kunnen na checken om te zien of het aan jouw computer ligt of niet?
Zo niet misschien een screenshot van wat je ziet?

Bekijk je het filmpje in een HTML pagina of direct als SWF bestand?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik nog niet mozilla

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een .swf in een html pagina gezet

www.hoogvlieth.tk

Verwijderd

Bij mij werkt je filmpje wel trouwens. Jij ziet gewoon een wit vlak als je hem wilt bekijken?

Wat zie je als je deze website bekijkt? http://www.2advanced.com/flashindex.htm

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:18:
ik heb een .swf in een html pagina gezet

www.hoogvlieth.tk
Ik kan "um" gewoon bekijken hor :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
De topicstarter verblijft inmiddels niet meer op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.