Toon posts:

[Norton AV] waar staan mijn verwijderde emails?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb outlook express en laadt norton AV mijn emails scannen. Vermoed echter dat daar ook normale 'schone' emails met attachment als virus herkend worden, en dus niet getoond worden in mijn inbox (krijg nll bercicht dat email van een vertrouwd persoon verwijderd is).

vraag is: waar staan die verwijderde/dan wel niet geladen emails?. Niet in de norton protected recycle bin. Wil nl wel ff checken of er idd goede emails gedelete worden

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je zelf de opties van Norton als eens bekeken? En welke versie draai je precies van Norton AntiVirus?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
heb idd al bij help and support gekeken, maar zonder effect (Norton Av 2004 Pro. Win XP)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Bij Norton wordt voor zover ik weet geen mail verwijderd. Alleen de bijlage wordt verwijderd en vervangen door een tekstdocument waarin staat welke bijlage erbij zat en welk virus deze bevatte.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!