Goed, ik trek in mijn titel al een redelijke conclusie, maar da's dus nog niet helemaal zeker. Feit is dat sinds vandaag op deze redelijk oude PC 'ons McAfee tray-icon niet meer in de ruimte voor tray-icons staat', en dat als ik niet het regeltje van de McAfee scanner uit de autoexec trek, dat dan heel Windows niet meer opstart. En zoals misschien al duidelijk, is het laatste wat ik er in ieder geval op heb gedaan een dat-bestand-update gisteravond (ik ben een van de eersten die wel weet wat het laatste was dat er is gebeurt
). Ik heb geprobeert housecall.nl uit te voeren nadien, maar die wil niet om onbekende reden, en de on-demand scanner van McAfee crasht ook tijdens initialiseren.
Ook heb ik geprobeert met het superdat bestand op McAfee.com de dat-update terug te draaien, maar dan krijg ik de melding 'Could not read from registry', en dan houd die toepassing het ook voor gezien.
T gaat om n WIndows 98 machine (update vanuit Windows 95) met McAfee 5, ik gloof OEM. Als iemand mij zou kunnen helpen, graag
.
oja, vanavond (17 juni) werk ik van 5 tot 8, en eet ik daarna, dus verwacht geen inmediate reply
.
Ook heb ik geprobeert met het superdat bestand op McAfee.com de dat-update terug te draaien, maar dan krijg ik de melding 'Could not read from registry', en dan houd die toepassing het ook voor gezien.
T gaat om n WIndows 98 machine (update vanuit Windows 95) met McAfee 5, ik gloof OEM. Als iemand mij zou kunnen helpen, graag
oja, vanavond (17 juni) werk ik van 5 tot 8, en eet ik daarna, dus verwacht geen inmediate reply
[ Voor 14% gewijzigd door RSpliet op 17-06-2004 22:18 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet