Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[google] ding

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Het was inmiddels gemeld dat onder de google tags geen streepje komt, maar als ik gewoon [google]...[/google] doe, kan er dan niet meteen op ... gezocht worden ipv dat ik [google=...]...[/google] moet typen?

(oftewel dezelfde manier zoals eeh [url]...[/url] tag werkt?)

edit; titel vergeten goed te zetten.. sorry!

[ Voor 8% gewijzigd door xces op 17-06-2004 15:46 ]

Verwijderd

[google=...] :Y)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:06

André

Analytics dude

[google=...]

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
mjah.. Als je dan ubb code introduceert maak ze dan allemaal hetzelfde want het is leuk zoals het google ding nu geimplementeerd, maar het is niet conform de rest van de ubb code (bijv: [url]..[/url]) en dus maakt het er niet makkerlijker op om het te leren. Ik spreek zo omdat ik zelf met UBB-code en VBB-code gewerkt heb en daarom is dit mijn persoonlijke mening maar toch..

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:06

André

Analytics dude

Xces schreef op 18 juni 2004 @ 08:48:
mjah.. Als je dan ubb code introduceert maak ze dan allemaal hetzelfde want het is leuk zoals het google ding nu geimplementeerd, maar het is niet conform de rest van de ubb code (bijv: [url]..[/url]) en dus maakt het er niet makkerlijker op om het te leren. Ik spreek zo omdat ik zelf met UBB-code en VBB-code gewerkt heb en daarom is dit mijn persoonlijke mening maar toch..
Maar het is wel weer conform andere tags:

[google=...]
[search=...]
[forum=...]
[user=...]

:)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

UBB ken ik niet.

De RML tags bestaan op twee manieren: singletons en tags. Daarnaast zijn er pre-singletons en pre-tags, die omgezet worden naar singletons en/of tags (zoals een topic-link).

Een tag kent 2 soorten input: een string (dus wat er tussen de tags staat) en parameters (achter de = of geparameteriseerd dmv namen). Een singleton kent er uiteraard maar 1: de parameters.

Daarnaast kennen de tags verschillende process-types; eval, complex, simple etc.

Omdat sommige tags zowel als singleton en als tag kunnen werken hebben we gekozen om daar ook support voor in te bouwen en zoveel mogelijk consistentie in te bouwen. Google is een eval-tag op dit moment, en kent dus geen functie erachter.

Daarom kan je niet een parameter opgeven via de string-input.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.