[MSN messenger varianter] Gebruikers ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
Via versiontracker vond ik de volgende mogelijk msn client.

Afbeeldingslocatie: http://www.redmonkey.nl/temp/msnclients.gif

Linkie naar dit lijstje: http://www.versiontracker...escending&pg=1&perPage=20

Nou kan je met de standaard msn client geen:
sound
foto
en video versturen.

Sommige van deze client kunnen iig meer dan de ms client maar het aantal gebruikers ervaringen is beperkt op versiontracker. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze of andere clients?

[ Voor 21% gewijzigd door Ma_rK op 18-06-2004 11:53 . Reden: Pic erbij ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 11:34

chem

Reist de wereld rond

Je hebt ook nog Adium en Proteus, 2 multi-protocol clients.

Maar ik zie hierboven ratings erbij staan, wat wil je nog meer?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Adium schijnt wel heel erg goed te zijn. 't Is ook nog eens gebaseerd op de GAIM libraries, waardoor het vrijwel elk bekend protocol kan ondersteunen, waaronder Jabber, ICQ en AIM.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
chem schreef op 17 juni 2004 @ 15:54:
Maar ik zie hierboven ratings erbij staan, wat wil je nog meer?
Zoals al in de eerste post vermeld
Ma_rK schreef op 17 juni 2004 @ 15:42:
het aantal gebruikers ervaringen is beperkt op versiontracker. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze of andere clients?
en jij komt zelf al gelijk met 2 andere voor mij onbekende multi-protocol clients.

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-01 11:00
of via internet www.e-messenger.net :)

"Hé Bob, drie bier!"

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-02 18:10
Ik gebruik www.mijnmessenger.nl Erg handig voor op stage :D Omdat het webbased is

[ Voor 16% gewijzigd door Appie Heijn op 17-06-2004 16:52 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ma_rK schreef op 17 juni 2004 @ 16:09:
[...]

[...]

en jij komt zelf al gelijk met 2 andere voor mij onbekende multi-protocol clients.
Fijne suggesties dan toch? Anders probeer je zelf even wat messengers en deel je aan ons mee wat je er van vind. MSN webcam meuk en zo zit idd nog niet in die apps, dat zal er ook wel een tijd lang niet in komen te zitten.

Keuze voor messenger lijkt me heel persoonlijk. Veel mensen gebruiken Adium omdat het er goed uitziet en veel protocollen ondersteund, maar als je daarin niet geinteresseerd bent ben je misschien beter uit met aMSN of zo.

Verwacht je dat we allemaal gaan roepen welke client we gebruiken? Dan wordt het meer een opsomtopic wat of dichtgaat of naar de HK wordt gemoved, waar hij ook dicht gaat.

Verwijderd

Het mooiste zou zijn als Apple MSN support in iChat AV ging inbouwen, maar omdat ze een deal hebben gesloten met America Online (=AIM + ICQ) zit dat er op korte termijn niet in.

Als je mac-freak bent, ben je hoogstwaarschijnlijk toch wel gevoelig voor de looks, en ik moet zeggen Proteus vind ik er erg lekker uit zien:

http://indigofield.com/screenshots/screenshot11.png
http://indigofield.com/screenshots/screenshot22.png

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:16
Nadelen van Proteus zijn:
* nieuwste versies OS 10.3 nodig hebben (wat ik als student (nog) niet heb)
* er geen multi-chat (dat je met meerdere mensen tegelijk in 1 schermpje kan praten) inzit.
Voordeel vind ik:
* verschillende gesprekken kunnen in 1 venster (m.b.v. een sidebar)

(hoop dat dat een beetje duidelijk is)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik heb vrijwel alle clients wel geprobeerd, maar toch blijf ik MSN4.0 gebruiken, hoe brak 'ie ook is.

Bij sommige clients kan je het 'Buddies' window niet sluiten, alleen minimaliseren.
De ander heeft weer een wazige smileysupport, etc etc.
Uiteindelijk kom op ik de 'echte' MSN uit weer. Qua werking vind ik deze het lekkerst, al zijn Adium en Proteus ook prima.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Even wachten op nieuwe MSN versie van MS voor de MAC die schijnt echt heel erg goed te worden. :) (bron bekende MSN site)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:09

Maximus

There is no substitute

Ik draai MSN zelf met de MSN 4.0 client van Microsoft zelf. Deze doet het wel vrij aardig, want de versie die in Office v.X werd mee geleverd werkte niet naar behoren en die deed dan ook niet echt wat ik wilde dat hij moest doen.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• bbrother
  • Niet online
Mijn ervaring met MSN 4.0 is dat het een minuut duurt voor je eindelijk online bent. Ik weet niet of het aan mn iBook ligt, maar snel werkt het niet.
Ik ga toch eens kijken naar dat proteus ;)

Verwijderd

SithWarrior schreef op 18 juni 2004 @ 00:30:
Even wachten op nieuwe MSN versie van MS voor de MAC die schijnt echt heel erg goed te worden. :) (bron bekende MSN site)
Heb je een link naar dat artikel? Ben wel benieuwd of ze daar ook een opsomming geven van nieuwe functies die beschikbaar worden in een nieuwe versie van MSN :)

Verwijderd

Bekijk zeker de eerder genoemde http://www.adiumx.com/, is erg de moeite waard.

• chem
  • Laatst online: 16-02 11:34

chem

Reist de wereld rond

Ma_rK schreef op 17 juni 2004 @ 16:09:
[...]

Ja, meningen vana ndere gebruikers - terwijl er al ratings en meningen op de site staan waar je de info vandaan hebt.
[...]

Dat duidt er alleen maar op dat je niet fatsoenlijk gezocht hebt, en dat betekent normaliter een slotteke.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.