Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik ben geinteresseerd in de Suunto X9:

Dit is de g9, maar het model is praktisch hetzelfde
Afbeeldingslocatie: http://www.adventureshop.co.uk/images/suunto/g9.jpg

Meer info: klik

Heeft iemand ervaring met dit merk of misschien zelfs met dit horloge? Vraag me namelijk af hoe het GPS precies werkt. :) Je kunt namelijk maps naar het horloge laden, maar het heeft maar een geheugen van 300kb of zoiets. Daarbij, welke maps? Als ik op bv de Pietersberg ga rennen (Maastricht), of voor mijn part gewoon over de wegen in Maastricht, zou hij dan de weg weten? :?

Er zit bv een "bring-home" functie op, dus iets moet hij wel weten. Je kunt ook tot 50 waypoints ingeven, en dan brengt hij je er naartoe via de kortste weg; vraag me echt af hoe hij dat wil gaan doen?! :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

mbvisiontt schreef op 17 juni 2004 @ 15:40:
Ik ben geinteresseerd in de Suunto X9:
Heb je het al op suunto.com geprobeerd?

• mbvisiontt
Ja uiteraard, maar ik wil graag weten hoe het precies werkt, het verhaal dat het zo werkt is 1 ding, maar of het ook écht werkt is weer wat anders. :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Als ik google op de Suunto X9 dan krijg ik een aantal Nederlandse webshops die hem hebben, maar ook die van Bever Zwerfsport. Waarom ga je daar niet even kijken hoe het werkt en hoe hij er in het echt uitziet?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Op het prikbord (forum) van www.hiking-site.nl staat er ook een thread over Suunto. Niet specifiek over de X9, maar er is wel een post van iemand die hem getest heeft. Misschien moet je die maar eens wat meer info vragen?

Hoeveel kost ie trouwens? Had ergens een adviesprijs van 750 euro gelezen... Ben ook al tijdje geïnteresseerd in een Suunto, maar denk dat het voor mij eerder een X3HR zal worden (beetje meer binnen m'n budget, en met hartslagmeter).

• mbvisiontt
Thanx voor de info. Je moet hem ook eigenlijk buiten Nederland halen, scheelt weer zo'n 100 euro. Hartslagmeter heb ik al; had Suunto gemaild waarom de X9 geen hartslagmeter heeft, zodat ze het ultieme horloge zouden hebben. Ze hadden nog geen plannen maar ze zouden het doorsturen naar de R&D afdeling. :)

• cue
  • Laatst online: 22:55

cue

Mijn vader is fanatiek Zeiler en die heeft 'm als een van de eerste gekocht, en die heeft 'm na een week meteen weer terug gebracht omdat hij nog heel erg buggie was.

GPS verbruikte bijv complete batterij waardoor je op gegeven moment ook geen horloge meer had :S.

GPS was zeker paar mijn onnaukeurig op zee...

Battarij ging stuk minder lang mee dan zou moeten.

Kortom een Horloge die niet voldeed aan alle specificaties...

Ik weet niet hoe het nu zit met de huidige software, misschien dat ze veel problemen hebben opgelost..

Suc6

• mbvisiontt
Hmm, das minder. Ik had een email gestuurd naar de webmaster van een site die over hiken gaat, en hij was er erg tevreden over, beter dan garmin etc. :) Ik wacht nog steeds op een echte gebruikersreview van iemand of iets, ben benieuwd of er iets op het web komt.

• mbvisiontt
Op deze site staat nu een korte review van de Suunto X9, ziet er goed uit. :)

[ Voor 10% gewijzigd door mbvisiontt op 06-07-2004 23:31 ]

Pagina: 1