[Webcam] Philips 740K

Pagina: 1
Acties:

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-08 20:06
Ik ben in bezit (enkele jaren) van een Philips ToUcam Pro (740k). Het is een prima webcam met 60 fps en allemaal leuke dingen. De belichting en alles was goed, maar eergisteren zou ik even cammen met iemand, maar het beeld werd blauw. Na wat prutsen kreeg ik het weer goed. Later ging het weer fout. Nu wil ik het weer even proberen, maar nu wordt zelfs het USB apparaat niet meer goed herkend meld hij met een ballonnetje. Is dit de langzame dood geweest van mijn webcam? Vind het namelijk wel zonde, want hij was in die tijd geloof ik best wel duur (179 gulden ofzo).

Ik hoop dat iemand weet wat ik nu moet doen.. :)

Schelte

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03:08

MadMan

What the....

Heb je al eens geprobeerd de cam in een andere usb poort te prikken en opnieuw te installeren? Ik heb ook een cam en die heeft wel eens dezelfde rare neigingen, als ik hem dan omplug is alles verholpen.
Als dit helpt is het misschien handig om, als jeveel poorten hebt, de cam effe in iedere poort te installeren, dan kun je hem als hij weer problemen geeft omsteken in elke willekeurige poort, en hoef je niet te onhouden welke poort je de vorige keer ook alweer gebruikt had.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic