Schilderen van case

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:20
Wat kan ik het beste doen als ik mijn kast een ander kleurtje wil geven.... en zijn er nog dingen qaar ik aan moet denken/opletten :?:?:?:?:?

Verwijderd

Spuiten. Beste is gewoon autolak te halen.

Zorgen dat je die klotedamp niet inadempt. Voor de rest egaal spuiten en eerst ff proef doen op een ander iets nutteloos. Zorgen dat je geen druipers krijgt.

Eerst ff oefenen dus.

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
en natuurlijk eerst ff lichtjes opschuren en ontvetten enzow MAAR NIET JE PLASTIC FRONT afdoen met TINNER oid dan smelt t helemaal weg.
en voor de rest de aanwijzingen op de spuitbus volgen :)

Owja en pak gelijk goede verf heb al een paar mensen horen klagen over die van de hema
pak flexa oid. ;)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:20
OOke...eerst eens ff oefenen met die hele ouwe 486 kast hier.. >:)>:) voordat ik mijn putertje ermee lastig val

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 22 december 2000 19:43 schreef digifiel het volgende:
en natuurlijk eerst ff lichtjes opschuren en ontvetten enzow MAAR NIET JE PLASTIC FRONT afdoen met TINNER oid dan smelt t helemaal weg.
Ja zo heb ik dus een keer een bestuurbare auto om zeep geholpen|:(
Tis beter om spiritus te nemen, geloof ik.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

verdunde ammonia ontvet errug goed, lichtjes (zeer fijn schuurpaier!!!) opschuren op metaal egaal spuiten, op plastic front zou'k wel iets van een primer gebruiken vantevoren, anders bladdert het er zo weer af ben ik bang.. (ook hier niet vergeten op te schuren natuurlijk..)

Verwijderd

Je hoeft echt niet te gaan schuren hoor dat is onzin. Gewoon autolak erop jassen en klaar.

Verwijderd

het is nog beter gewoon graffity te halen, zijn er in meer kleuren vaak dan voor de auto, en zijn nog minder giftig ook.
spuit wel egaal, anders word je kast lelijk en krijg je bobbels die bij veel hitte willen gaan afbladderen.
spuitbussen zijn te koop bij de G-sus en de Britian
Pagina: 1