Toon posts:

euor 2004 crash na game

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb euro 2004 geinstaleerd maar na elke game crasht ie hoe kan ik dit verhelepen? een patch misschien??

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ja, misschien :X

gebeurd het met andere games ook, misschien je videokaart-drivers updaten, gebruik je windows?

Kortom geef eens meer info!

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 15:29
dubbele topic??

vraag voortaan om titel te laten aanpassen, zo ontstaan dubbele topics

[ Voor 74% gewijzigd door stp_4 op 17-06-2004 14:36 ]

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
ik had hem per ongeluk in games en discussies geplaatst

Verwijderd

Topicstarter
nee alleen dit spel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

en wat zijn je specs. altijd handig om te geven.
.. Heb je hem legaal :?

Volgende keer kan je beter wachten met een nieuwe openen, meestal verplaatst een mod hem wel ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 17-06-2004 14:38 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-01 13:56

x0r

dus ik

ik denk vooral dat die laatste vraag van belang is, het is namelijk bekend dat er een illegale versie is met een verkeerde patch, die precies deze problemen heeft, dus dat zou het wel eens kunnen zijn

There can be only one.... en ik dan ??

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ja dat is een illegale versie :Y) ( Heb zelf ook dat probleem met die patch ondervonden ) Ben bang dat we daar niet al teveel vrij over mogen geven. Ik heb de game zelf ook eerst geprobeerd voordat ik hem had aangeschaft. De game is op zich erg leuk alleen is het toch wel aan te raden om nu minimaal een gamepad te hebben met een analog stick want dan zijn de moves van de spelers beter uit te voeren.

Ik heb een heel vreemd probleem en zit er aan te denken om met de game terug te gaan want bij mij laad hij het profiel niet :/ Ik snap niet hoe dat kan, hij houdt de instellingen wel vast maar zodra ik een wedstrijd speel kan ik dus bijvoorbeeld niet gebruik maken van mijn bijzondere situaties zoals een afdraaiende corner. Ik heb al wat ini files geprobeerd te bekijken in euro 2004 maar voor mij is die nog steeds onvindbaar..... Heeft iemand hetzelfde probleem ondervonden ? Want dan kan ik het misschien aankaarten met EA.

[ Voor 4% gewijzigd door hives op 17-06-2004 14:49 ]

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

Topicstarter
heeft de legale versie het niet, anders wil ik hem niet, als het aan mijn pc ligt

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dan de goede patch vinden ik wil toch wel meer uitproberen?

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-01 13:56

x0r

dus ik

de legale versie heeft deze problemen niet (is een soort van beveiliging)

en denk niet dat modjes het op prijs gaan stellen als ik hier de patch voor iets illegaals neergooi :+

There can be only one.... en ik dan ??

Verwijderd

GOT is niet voor hulp bij illegal spellen :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lees Spielerij - Problemen & Vragen FAQ maar even door...

Als je hulp wilt hebben met illegale versies, doe dan niet eens de moeite om het te vragen (wat je sowieso al niet deed ;))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.