Linux-artikel van Linuxreviews

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Je kunt wel topics blijven sluiten Harm, maar daar beantwoord je geen vraag mee. Zou jij de openings post een kunnen lezen van mijn eerste post? Ik heb die hele link niet gesubmit.

Dus nogmaals de vraag waarom komen jullie eerst met het argument dat het helemaal niet 'belangrijk' is om het vervolgens wel te plaatsen.

Heeft dat te maken met:
a) jullie nemen een afwachtende houding aan om de developers de tijd te geven om een patch te geven zonder dat de scriptkiddies die op tweakers alles in het nederlands willen lezen gaan kloten op systemen.
b) jullie wachten af totdat iedereen het uitgekauwd en dat het nieuws van gisteren wordt? (fenomeen: er is om 9uur een botsing geweest op het 18:00u nieuws -> ohja ik stond in de file)
c) iets anders? zonder een slotje

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We krijgen iedere -tig nieuwsjes voor onze kiezen waaruit we moeten kiezen of iets nieuws is. Een of andere exploit voor een Linux-kernel is daar gewoon één van en die wordt op exact dezelfde manier behandeld als ieder ander nieuws. We kijken dan of het interessant genoeg is of niet en of er verder ook genoeg nieuws is, en daar kan dan uitkomen dat het dat niet is. We melden tenslotte ook lang niet iedere exploit voor Windows, dus we hebben geen enkele verplichting om exploits voor Linux-kernels te melden. Als blijkt dat het maandag/dinsdag (ik weet niet meer wanneer) geen nieuws was voor ons (omdat er andere dingen belangrijker waren vonden wij), dan hebben wij toch de vrijheid om het alsnog te melden op een later tijdstip omdat het dan ineens wel voldoende relevant geworden wordt? Dat is het voordeel van werken met verschillende redacteurs die allemaal net een ander zicht hebben op zaken.

Als je nu nog een topic gaat openen, ga ik even contact opnemen met de GoT-mods. Ik ben toch duidelijk lijkt me, en anders ga je maar met me mailen.

Dit topic is gesloten.