Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CCFL zonder inverter, hoe aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De CCFL op deze link http://inkoopacties.net/ia/vspfqg0x/1/wbvqksv3 lijkt me wel interessant.

Ik ben in het bezit van een Sharkoon dual UV-30cm kit met inverter, waarvan 1 van de CCFL's het niet doet. Aangezien ik ze van Tweakstore vandaan heb en er ver uit de buurt woon vind ik het niet de moeite om ze om te ruilen.
Zit aan de CCFL zonder inverter wel gewoon dat witte stekkertje om mee aan te sluiten aan een inverter? Dan kan ik namelijk gewoon vooruit...

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

600 volt wisselspanning. Suc6 :Y) :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

denk je niet dat dat een vraag is voor op de forum van die ia? maar volgens mij zit er idd gewoon zon wit stekkertje aan, zo heb ik m ook daar besteld

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Verwijderd

Topicstarter
Biglines schreef op 17 juni 2004 @ 14:27:
denk je niet dat dat een vraag is voor op de forum van die ia? maar volgens mij zit er idd gewoon zon wit stekkertje aan, zo heb ik m ook daar besteld
Da's inderdaad ook wel een idee, zal ik dat wel doen.
Dan mag hier een slotje op imho.
thxz..

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-11 16:50

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:33:
[...]

Da's inderdaad ook wel een idee, zal ik dat wel doen.
Dan mag hier een slotje op imho.
thxz..
Ik heb ook 2 CCFLs zonder een invertor . Daar zitten gewoon standaard witte stekkers op (kleintjes ... 2 pinnig dacht ik ) .

Alleen trok deze topic mijn aandacht omdat ik een tijdje terug de vraag had of ik de CCFL's ook zonder invertor kon laten branden of dat dat gewoon technisch onmogelijk was .

Iemand hierop een antwoord ??

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Khaine666 schreef op 17 juni 2004 @ 15:30:
[...]

Ik heb ook 2 CCFLs zonder een invertor . Daar zitten gewoon standaard witte stekkers op (kleintjes ... 2 pinnig dacht ik ) .

Alleen trok deze topic mijn aandacht omdat ik een tijdje terug de vraag had of ik de CCFL's ook zonder invertor kon laten branden of dat dat gewoon technisch onmogelijk was .

Iemand hierop een antwoord ??
Als het echt alleen de CCFL is heb je er ongeveer 600 Volt wisselspanning voor nodig om hem te laten werken :)
Maar dat trek je niet zo ff uit een PC voeding :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

wel ff de vraag lezen.
de vraag was enkel of aan een losse CCFL wel een stekkertje zit.
En ja dit zit er gewoon op ;)

Verder is dit wel een erge n00b vraag die je beter had kunnen stellen op het forum van de IA, aan leverancier of je had het ook ff door de search of google kunnen halen.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Pagina: 1