Toon posts:

tv-out asus v3800 (tnt2) werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister m'n divx bak geupgrade van een p2 350 naar een athlon 1333. Deze computer staat in de woonkamer en is direct aangesloten op de tv. Dus er is geen verdere monitor oid aangesloten. Voorheen werkte dit altijd perfect, als ik de computer aanzette kreeg ik het bios scherm etc. gelijk op de tv en windows was ook geen probleem. Ik gebruikte de standaard detonator drivers.
Ik heb gister windows xp opnieuw geinstalleerd vanwege het nieuwe mobo etc. maar nu werkt de TV out heel brak. Het bios en windows startup scherm verschijnen nog wel gewoon op de tv. Maar als het login zou moeten verschijnen dan springt de tv op no input. Een tiental seconden later lijkt de tv weer even input te krijgen en flikkert het beeld wat. Nadat dit tafereel zich een keer of 3-4 heeft afgespeeld verschijnt het inlogscherm gewoon. Na het inloggen begint het inloggeluidje af te spelen, maar dit stopt gelijk als het beeld weer op no input springt. Het beeld flikkert weer een paar keer en na een 30tal seconden krijg ik mijn desktop. Ik dacht misschien is dit eenmalig omdat windows de beschikbare resoluties van de tv decteerd oid maar elke keer bij het opstarten krijg ik weer hetzelfde. Hetzelfde gebeurd als ik uitlog en dan gelijk weer inlog. Ik heb de laatste officiele asus v3800 drivers geprobeerd en de laatste detonators maar beide werken niet naar behoren. Bij de asus drivers krijg ik een keiharde reboot na het inloggen. Iemang enig idee?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

misschien dat je de mobo drivers moet opdaten, met name de vga drivers.....

niet de mogelijkheid om er toch even een monitor aan te hangen, en te kijken hoe hij reageert op clone screens ipv alleen op tv?!

eventueel dat het programmatje TvTool iets voor je is!? ff googlen voor laatste release...

succes

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
Tv tool heb ik ook geprobeerd. Maar als ik er eerst een monitor aan hang en dan naar tv mode switch blijft m'n beeld zwart. En na een reboot zegt windows 'recovered from serieus error'.