Ik zit dus met het volgende probleem. Een collegae van mij heeft een html pagina aangepast die altijd goed toonbaar was. Echter na de aanpassing voegt IE zelf tags toe aan de code. Dit alles is pas te zien als we de file uploaden.
Lokaal ziet de code er goed uit. Heb alles doorlopen en de tags kloppen precies.
Open ik de html lokaal krijg ik de pagina precies te zien zoals hij in dreamweaver is gemaakt. Echter upload ik de file ziet de pagina er heel vreemd uit. Bekijk ik vervolgens de source van de file vind ik midden in de file de volgende tag
aanvang 19.30 uur. <a h><html><head>ref="Pers.html#informatieavond">Lees
blijkbaar vind ie het nodig om midden in de pagina te beginnen met een html tag.
Ook vind IE het blijkbaar nodig dat na deze html tag een head en een title tag komen en die ook weer netjes (30 regels verder) af te sluiten.
Daarnaast hebben we ook opeens last van het al om bekende jpeg ruis/kruisjes probleem.
Jpeg worden op de pagina dus niet goed weer gegeven. Ook dit ziet er lokaal gewoon goed uit en gaat pas naar uploaden mis. Dit probleem zie je wel meer voorbij komen op GoT echter een goede oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
De jpeg is al eens opnieuw opgeslagen. Dit met meerdere tools (photoshop etc)
Het is een RGB mode image en ook opslaan voor het web helpt niet.
Het gekke is ook het probleem doet zich hier op meerdere pc's voor. Dit geld zowel voor de html als de jpegs. De pc's zijn voorzien van windows XP.
Ik weet dus niet meer waar ik het zoeken moet. Dus mocht iemand iedeeen hebben.
ps. Hopelijk is dit het goede forum om dit in te posten.
Lokaal ziet de code er goed uit. Heb alles doorlopen en de tags kloppen precies.
Open ik de html lokaal krijg ik de pagina precies te zien zoals hij in dreamweaver is gemaakt. Echter upload ik de file ziet de pagina er heel vreemd uit. Bekijk ik vervolgens de source van de file vind ik midden in de file de volgende tag
aanvang 19.30 uur. <a h><html><head>ref="Pers.html#informatieavond">Lees
blijkbaar vind ie het nodig om midden in de pagina te beginnen met een html tag.
Ook vind IE het blijkbaar nodig dat na deze html tag een head en een title tag komen en die ook weer netjes (30 regels verder) af te sluiten.
Daarnaast hebben we ook opeens last van het al om bekende jpeg ruis/kruisjes probleem.
Jpeg worden op de pagina dus niet goed weer gegeven. Ook dit ziet er lokaal gewoon goed uit en gaat pas naar uploaden mis. Dit probleem zie je wel meer voorbij komen op GoT echter een goede oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
De jpeg is al eens opnieuw opgeslagen. Dit met meerdere tools (photoshop etc)
Het is een RGB mode image en ook opslaan voor het web helpt niet.
Het gekke is ook het probleem doet zich hier op meerdere pc's voor. Dit geld zowel voor de html als de jpegs. De pc's zijn voorzien van windows XP.
Ik weet dus niet meer waar ik het zoeken moet. Dus mocht iemand iedeeen hebben.
ps. Hopelijk is dit het goede forum om dit in te posten.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl