Winamp 5.03 Pro - enqueuen onmogelijk....

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

heb al aardig wat gezocht op de topics hier, maar t lost mijn probleem niet op. Ik heb winamp5.03 pro waar ik zeer tevreden mee ben, behalve de enqueue functies. Vroeger kon ik altijd rechtermuisknop op een bepaald nummer doen, vervolgens enqueue selection en er kwam netjes een 1/2/3 etc. voor en hij speelde ze af zoals gequeued. :) :) Nu met winamp5 kan ik die rechtermuiskop enqueue selection wel doen, maar het werkt niet.... :( Heb al tijden met opties zitten kloten, maar krijg het niet aan de gang. 8)7 Heb ook met die jump to file venster zitten kutten, maar dat vind ik niet echt handig; als ik namelijk naar een andere playlist ga, opent het jump to file venster niet meer, en het zou wel handig wezen als ik files vanuit verschillende playlists kon queuen :9 Maar goed, iemand die mij hiermee kan helpen, want het schijnt dus wel te kunnen..... Thx voor de replies alvast _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Euhm.. je hebt hopelijk wel winamp opnieuw geinstaleerd? ik denk dat die verwijzing van enqueue selection niet klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst winamp5 eerste versie, daarbij werkte het al niet. Nu heb ik de 5.03 versie indezelfde map geinstalleerd. Gewoon over de oude heen zeg maar. Maar t werkt dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Je moet toch gewoon t nummer aanklikken en dan op 'Q' drukken ?

Of rechtermuisklik en dan 'Jump to File' -> 'Enqueue selected'...

ps....Wat heeft dit met Videoplanken & Beeldkanonnen te maken ??

[ Voor 32% gewijzigd door Kneep op 17-06-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kneep schreef op 17 juni 2004 @ 13:01:
Je moet toch gewoon t nummer aanklikken en dan op 'Q' drukken ?

Of rechtermuisklik en dan 'Jump to File' -> 'Enqueue selected'...

ps....Wat heeft dit met Videoplanken & Beeldkanonnen te maken ??
Ja dat werkt dus niet, jump to file zie ik helemaal niet staan bij rechtermuisknop....

En sorry, topic verkeerd geplaatst }:O , zal m wel ff in de goeie groep goeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik dus gedaan, maar die is nu dichtgegooid:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

doh, daar had ik gisteren al een TR voor gedaan...nou ja, hij staat iig weer goed.. ;)

Heb het gisteravond nog wat zitten testen, heb toch echt dezelfde versie als jij, maar ik heb nergens last van...Lijkt me toch ook vaag dat het aan wat anders kan liggen dan Winamp zelf... :?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 13:34
en de sneltoets "q" werkt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, Enqueue werkt in de Media Library niet, maar in de playlist werkt "Q" wel. [1] [2] [3] komen er achter te staan.

Bovendien werkt dat heel traag, zit op 'n best dikke comp dus daar kan het niet aan liggen, ligt dit aan mij?
Pagina: 1