Hey mensen,
heb al aardig wat gezocht op de topics hier, maar t lost mijn probleem niet op. Ik heb winamp5.03 pro waar ik zeer tevreden mee ben, behalve de enqueue functies. Vroeger kon ik altijd rechtermuisknop op een bepaald nummer doen, vervolgens enqueue selection en er kwam netjes een 1/2/3 etc. voor en hij speelde ze af zoals gequeued.
Nu met winamp5 kan ik die rechtermuiskop enqueue selection wel doen, maar het werkt niet....
Heb al tijden met opties zitten kloten, maar krijg het niet aan de gang.
Heb ook met die jump to file venster zitten kutten, maar dat vind ik niet echt handig; als ik namelijk naar een andere playlist ga, opent het jump to file venster niet meer, en het zou wel handig wezen als ik files vanuit verschillende playlists kon queuen
Maar goed, iemand die mij hiermee kan helpen, want het schijnt dus wel te kunnen..... Thx voor de replies alvast
heb al aardig wat gezocht op de topics hier, maar t lost mijn probleem niet op. Ik heb winamp5.03 pro waar ik zeer tevreden mee ben, behalve de enqueue functies. Vroeger kon ik altijd rechtermuisknop op een bepaald nummer doen, vervolgens enqueue selection en er kwam netjes een 1/2/3 etc. voor en hij speelde ze af zoals gequeued.