Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wegens de naderende komst van een nieuw mobiel wil ik mijn huidige apparaat gaan voorzien van een nieuwe battrij, de telefoon is eigenlijk best prettig het enige nadeel is dat de batterij echt heeeel kort mee gaat. Ik denk dus dat een nieuwe batterij voldoende moet zijn om dit apparaat een tweede leven te geven bij mijn vriendin. (wat een goedzak ben ik toch) O-)

maar ik kan echt nergens vinden wat voor batterij er in gaat. ook bellen met verschillende mobiele telefoonverkoop punten leverde niets op (ja sorry die moet u echt bij motorola bestellen). Volgens motorola moet ik bij erkende motorola dealers zijn (die adviseren mij dus bij motorola te bestellen ) kastje <-> |:(

Wie kan me vertellen of het kan en waar ik die batterijen dan kan kopen ?

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:40
gsm onderdelen bestellen (m50 & t68i)

Kijk eens in dit topic. Daar staan meerdere winkels die onderdelen voor telefoons verkopen.

Wie weet verkopen ze ook jou batterij wel.

Verwijderd

Topicstarter
Goed , de batterij netjes besteld en evenzo netjes geleverd bij salesplaza
Probleem 2:

Waar de batterij te stoppen.. Ik was even zo naief om ervan uit te gaan dat als de batterij te bestellen is deze dan ook geplaatst kan worden in de telefoon. :X

Na het lezen van onderstaand review, kreeg ik het ietwat warm

http://www.mobile-review.com/review/motorola-c33x-en.shtml

Voordat ik verder ga zoeken door de torque (ofzo) schroefjes op de printplaat los te schroeven, met een gewoon schroevendraaiersetje, :Y) wil ik even weten of iemand al eerder zo'n poging gewaagd heeft en of het dus zin heeft.