Toon posts:

asp / aspx imap webmail client

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt en kan alleen php varianten vinden.
Iemand die een asp/aspx variant kent en die (bij voorkeur) gratis is?
Ik wil in mn site een mailbox integreren (een C# .net variant zou het mooist zijn :))

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Tenzij je over het hoe en wat van een imap client implementatie wilt discussieren voorspel ik een zeer spoedig slotje.

Verwijderd

Topicstarter
Nou als er een bestaande webclient is zou ik die willen gebruiken anders wil ik het ook wel zelf bouwen. Kan alleen niet veel erover vinden :(

Of had ik deze vraag ergens anders moeten stellen?

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
http://www.dart.com/samples/imapdotnet.asp

.net imap webclient. 3de hit in Google bij zoeken op "imap web client .net"

Bedoeling van P&W is niet dat mensen komen vragen om kant-en-klare oplossingen, maar om te discussieren over het maken van oplossingen en andere specifieke programmeer problemen.

Ik geloof niet dat er een subforum is waar je deze vraag kan stellen, maar misschien kan een modje daar wat duidelijkheid over geven :?

[ Voor 58% gewijzigd door zneek op 17-06-2004 12:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja beetje duur :(
Onder de 100$ zou beter zijn.
liefst gratis natuurlijk

Ik wilde ff kijken of iemand ervaring had hier ermee.
Misschien dat iemand ook al bezig was om iets te bouwen met imap

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 12:12 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi Ajnabi!

Als eerste welkom op GoT :)

Dit is niet echt de manier waarop we topics starten hier op GoT. Om een en ander aan nieuwe users duidelijk te maken hebben we een hele collecties FAQs geschreven, met name Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Daarnaast heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) z'n eigen toevoegingen daarop voor lokale dingen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Wat je nu doet is vragen om een script of een opzet. Om het voor iedereen leuk te houden staan we vragen om kant en klare scripts hier niet toe. De bedoeling van Programming & Webscripting is om problemen op te lossen, niet kant en klare code uit te wisselen. Sites als www.hotscripts.com zijn hier veel beter in.

Dit topic gaat om deze redenen in ieder geval dicht. Succes met je applicatie. :)

[ Voor 87% gewijzigd door gorgi_19 op 17-06-2004 12:15 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.