[FarCry] Patch 1.1 geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:54
Beste mensen,

Onlangs heb ik mijn pc geformatteerd. Uiteraard wilde ik weer verder gaan met FarCry, maar nu wil het probleem dat de 1.1 patch niet meer wil installeren.
Ik krijg daarbij de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://hosting.van-donselaar.com/bvd/fout.jpg

Het vreemde is dat als ik naar het genoemde pad surf, het bestand gewoon bestaat (dat bestand zelf starten werkt niet helaas) :?

Ik heb al (tot 3x toe) geprobeerd FarCry te deinstalleren en te herinstalleren, maar het helpt allemaal helemaal niets. Ook google liet mij deze keer in de steek ;(
Iemand enig idee in welke richting ik de oplossing moet zoeken?

BTW, mijn FarCry is _niet_ gecracked. Ik zou trouwens ook het verband niet zien tussen het gebruikmaken van een crack en het krijgen van deze foutmelding..

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:37

Virgil

We're not alone

Wat het probleem mischien kan zijn is dat het bestand wat geopend probeert te worden, read only of hidden is. Probeer het bestand eens ergens anders te plaatsen?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• JJapie
SeRRveR schreef op 17 juni 2004 @ 17:57:
Wat het probleem mischien kan zijn is dat het bestand wat geopend probeert te worden, read only of hidden is. Probeer het bestand eens ergens anders te plaatsen?
De Patch zelf is niet read-only of hidden. Ik heb de patch naar een andere plek verplaatst maar dat bood geen soelaas.
Het bestand wat niet gevonden kan worden, maar wel bestaat, is ook niet read-only of hidden, dus daar ligt het probleem ook niet..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:00
Temp files al eens helemaal leegegooit en het daarna nog eens proberen?

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Heb je al eens geprobeerd om de patch opnieuw te downloaden? Ik heb zelf namelijk ook wel eens gehad dat een patch niet werkte door een corrupte download.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• JJapie
Crash schreef op 18 juni 2004 @ 15:07:
Temp files al eens helemaal leegegooit en het daarna nog eens proberen?
Dit kan ik nog eens proberen ja :)
hayate666 schreef op 18 juni 2004 @ 19:35:
Heb je al eens geprobeerd om de patch opnieuw te downloaden? Ik heb zelf namelijk ook wel eens gehad dat een patch niet werkte door een corrupte download.
Heb de patch al meerdere keren gedownload en vanaf verschillende locaties, dus dat zal het niet wezen denk ik..

• JJapie
Goed, ik heb de Temp-map leeg geknikkerd, maar ook dat heeft niet geholpen.
Voor de gein heb ik FarCry maar eens geinstalleerd vanaf een uhh thuiskopie O-), maar ook bij het patchen van deze installatie krijg ik dezelfde foutmelding :(

* JJapie vindt het niet leuk meer ;(

• JJapie
Schop?
Pagina: 1