4 of meer foto's op 1 a4 papier formaatVerwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:21:
kunnen jullie mij dan geen tips geven hoe ik dat dan op een eenvoudige manier kan doen
Lees de faq is , waar een topic start aan moet voldoen !
Cons:::BB4E
Welkom op GoT. Er zijn zulke mooie zoekpagina's uitgevonden... www.google.nl bijvoorbeeld. Veel succes!
Dit is niet de manier waarop hier op GoT een topic geopend hoort te worden, lees eens de regels door.
Dit is niet de manier waarop hier op GoT een topic geopend hoort te worden, lees eens de regels door.
pritstift?
En als je printen bedoelt zou ik gewoon fotosoep gebruiken ofzo. Neem leeg document op a4 formaat en stel juiste dpi in en plak de twee foto's erin zoals je ze wilt.
Word kun je ook nog gebruiken, weet alleen niet of dat ten koste van kwaliteit gaat.
En als je printen bedoelt zou ik gewoon fotosoep gebruiken ofzo. Neem leeg document op a4 formaat en stel juiste dpi in en plak de twee foto's erin zoals je ze wilt.
Word kun je ook nog gebruiken, weet alleen niet of dat ten koste van kwaliteit gaat.
?? stel je vraag eens fatsoenlijk? Wil je meerdere foto's op 1 A4-tje uitprinten ofzo?
windows XP heeft hier bijvoorbeeld een handige wizard voor. Ook kun je bijvoorbeeld met Paint shop Pro dit handig doen
windows XP heeft hier bijvoorbeeld een handige wizard voor. Ook kun je bijvoorbeeld met Paint shop Pro dit handig doen
Hier staat tekst
ctrl-c --> ctrl-v
ctrl-c --> ctrl-v
ctrl-c --> ctrl-v
ctrl-c --> ctrl-v
En dan staan ze alle 4 op 1 a4'tje
ctrl-c --> ctrl-v
ctrl-c --> ctrl-v
ctrl-c --> ctrl-v
En dan staan ze alle 4 op 1 a4'tje
Kom op zeg doe eens wat meer moeite... lees eens een boek.
Deze dingen zijn allemaal te vinden op internet of GoT.
Deze dingen zijn allemaal te vinden op internet of GoT.
Dat is afhankelijk van de resolutie van je foto'sVerwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:27:
wat is de juiste dpi dan ??
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()