Toon posts:

[CSS] IE rendering bug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even het menu van mijn website wat aangepast zodat ie semantisch correct is. Daarbij heb ik ook de JavaScript rollovers veranderd door CSS.

Nu het volgende probleem:
Als ik de website in IE 6 bekijk, en er is genoeg inhoud op de pagina zodat er een scrollbalk komt, heb ik volgens mij last van een rendering bug. Als ik dus naar beneden scroll zodat het plaatje + logo bovenaan niet zichtbaar zijn, en dan weer omhoog scroll, dan zijn er links en rechts happen uit de witte border...
Wanneer ik de pagina refresh is dit weer weg, tot ik scroll en terugscroll.

Is dit een bekende bug? Kan ik hier iets aan doen? Ik heb geprobeerd die <div>s een display: inline; te geven, maar dan maakt ie er in Mozilla weer een zootje van.

Zie hier de happen uit de border:

Afbeeldingslocatie: http://www.rszdesign.com/temp/menu_ie_buggy.jpg

Of de website online:

http://www.rszdesign.com/home.php

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Rendering bug, want als ik snel heen en weer ga is het er soms niet en soms wel, andere keren staat de border er half. Er ligt me wel iets bij over het feit dat IE wel eens raar deed met borders, maar wat wil je: de browser is 5 jaar oud.

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Workaround: verwerk die border in de banner!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

Topicstarter
Workaround, bah! ;) Toch jammer als ik die border in de plaatjes mee moet gooien....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:39:
Workaround, bah! ;) Toch jammer als ik die border in de plaatjes mee moet gooien....
Je kan sowieso zien dat het een render-bug is, want bij minimale vergroting of verkleining van het venster, wordt de border weer zichtbaar. Hij verschijnt ook weer als ik er met m'n muis over heen ga (en er weer vanaf).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:39:
Okay, de oplossing is natuurlijk linkje naar deze site op je pagina plaatsen! >:)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

Topicstarter
JayVee schreef op 17 juni 2004 @ 16:29:
[...]

Okay, de oplossing is natuurlijk linkje naar deze site op je pagina plaatsen! >:)
Haha, GOED PUNT! ;)
Pagina: 1