Computerbeurs in Utrecht....is het de moeite waard???

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 990

Topicstarter
Beste tweakers,

Volgend weekend is er een computerbeurs (Computer Interexpo 2000) in de Jaarbeurs in Utrecht.
Ik vroeg me af of die beurs de moeite waard is om heen te gaan.
Heeft iemand ervaring met deze beurzen??
Ik wil graag een goedkope 40+ HD kopen en evt. een GeForce (welke is op dit moment het beste voor een Abit Be6?).

Greetz,

Myst_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
oopz... :o

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:06
Het was toch 10, 11 en 12 maart? Of loop ik achter?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ripley
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-05 22:31
Als je er heen gaat voor de lage prijs is het waarschijnlijk niet echt de moeite waard. Het laatste jaar zijn de prijzen van hardware, mede doordat consumenten kunnen vergelijken op internet, zo scherp dat ze er op een beurs nauwlijks meer iets van af kunnen doen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299

Dit weeken 9nou ja eigenlijk (maandag) is de dealer-info dag, iedereen die daar naar toe gaat kom ff langs bij de vdl-talcom stand (hal zeven , als je op de plattegrond kijkt gelijk rechtsboven het restaurant.) ff kijken naar een klein ventje in een te groot pak ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1037

'T scheelt vaak een geeltje. Meer niet.
Vaak is het tyfus druk. Niet de moeite waard dus zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59

Die InterExpo beurzen in Utrecht ga ik meestal wel ff heen, en ik vind ze wel de moeite waard, je kan ze niet met de HCCdagen vergelijken, maar ze zijn voor het voorjaar meestal wel interessant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 990

Topicstarter
Hmmm..............
Ik denk toch dat ik uit nieuwsgierigheid (op de hoop toch nog iets leuks te vinden) effe ga checken. Ik woon toch in Utrecht, dus als het niet leuk is ben ik snel weer thuus :)

Greetz,

Myst_
Pagina: 1