[XP] Uitgestelde schrijfberking mislukt..

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:32
Hallo,

Ik heb een USB hardeschijf. Als ik hiervan iets naar mijn eigen schijf kopieer (120 GB S-ATA Western Digital) krijg ik een foutmelding:

Uitgestelde schrijfbwerking mislukt.... bla bla bla

Ik heb al gezocht... daar komt het probleem wel vaker voor, maar er is geen oplossing voor te vinden?

Ik installeer Windows XP met een eigengemaakt OEM cd zodat automatisch drivers worden geinstelleerd. Een reinstall heb ik al gedaan, maar dat helpt niet :(

Iemand een idee :?

Thx :)

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-04 15:26
Je Usb device eerst loskoppelen in verwijderbare apparaten.

Dan pas je snoertje eruit trekken.

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-04 12:57
die foutmelding komt zodra er even geen contact is geweest met de hd.
heb het zelf ook met firewire zodra je hem even uit zet of loskopelt dan gaat windows om de 5 minuten elke keer die melding geven... maar als je hem netjes ontkopelt via windows en dan pas uitzet dan komt die melding niet.

Dus oplosing is pc aanzeten hd aanzeten dan komt hij er automatich er bij vervolgens waneer je hem wilt loskopen even in je systray dat icoontje hardware ontkopelen of zo en daar hardware ontkopelen.

dan pas je hd uitzeten en usb verbinding verbreken..

het kan ook nog zijn dat usb driver niet leker is en dus zelf af en toe verbinding verbreekt..

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Je kunt ook writeahead optimisation uitzetten, dan miept windows niet meer als je een usb/firewire ding er onaangekondigd uittrekt.

In deeze zin staan drie fauten