kapot geheugen of processor????

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik zit met een rot probleem, mijn computer valt aardig vaak uit, je krijgt dan eerst een lange piep, dan staat alles stil en valt de hele pc uit.
Als ik hem dan weer opnieuw wil opstarten, moet ik het wel iets van 5x proberen, voordat die weer een keer aanslaat, al die keren daarvoor begint die wel te draaien maar stopt die met 2 seconden.
Het moederboard boekje zegt dat een lange piep duidt op het geheugen.

Ik denk zelf ook dat het geheugen het probleem is, omdat hij vaak tijdens spellen uitvalt. met inladen van levels enzo, maar het is nogal moeilijk te testen omdat die het soms ook heel lang gewoon doet, en afentoe weer heel vaak dat die super snel uitvalt.
iemand een idee wat het probleem kan zijn...

alvast bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik denk zelf ook dat het geheugen het probleem is
Dan zoek je dat toch even uit :? 8)7

In ieder geval is dit echt niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Hier is het Beleid van dit subforum duidelijk over. Deze had je éérst moeten doornemen eer je dit topic opende. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht, herlees maar eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/]. Er is namelijk op geen enkele manier uit de topicstart af te leiden wat de specificaties van jou PC is en of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem.

Een tipje: lees voortaan het "Let op" stukje bovenaan in [New Topic] van elk subforum voordat je een topic neerplant. Daarin staat namelijk een beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen cq uitvoeren B)

offtopic:
Ik raad je ook een nieuw toetsenbord aan, het vraagteken-toets hangt namelijk nogal (zie topictitel). Of je moet dat doelbewust hebben gedaan, maar dat is zóó kinderachtig, dat ik het me gewoon afvroeg ..

[ Voor 25% gewijzigd door BalusC op 17-06-2004 10:47 ]

Dit topic is gesloten.