Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] alles wat ik edit komt in een quote terecht

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 13:20

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik zit met een vaag probleem, als ik mijn post wil editten dan maakt ie een nieuwe poste aan en Quote de oude post. Het maakt geen bal uit of je nu onder Win98, 2000, XP, NT werkt, overal op elke pc, welke IE ik ook gebruik, altijd fout. Opnieuw inloggen werkt niet, ik heb geen firewall, virusscanner of niks (gaan idee of het wat uit maakt), hierdoor kan ik dus nooit iets aanpassen wat erg iritant is. Ik heb er niks over kunnen vinden of anderen hier ook last van hebben, daarom meld ik het maar even.

Als iemand oplossing heeft dan hoor ik dat graag natuurlijk alvast bedankt

8)7

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:06

André

Analytics dude

Ik heb het idee dat je op het verkeerde knopje drukt.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif

[ Voor 47% gewijzigd door André op 17-06-2004 10:34 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En nu werkt het wel met je edit dat je 8)7 toevoegde, dus je hebt gewoon per ongeluk op quote ipv edit gedrukt.

Deze fout wordt vaker gemaakt (ben er zelf ook niet vies van O-) ), maar het ligt toch echt aan jezelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 17-06-2004 10:36 ]

{signature}

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In het nieuwe design zijn die iconen aanmerkelijk groter en staat er ook een tekstje onder wat het precies is, dat zal de kans op dit soort fouten dus kleiner maken :) . Iconen zullen overigens nog wijzigen AFAIK.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34928/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 17-06-2004 10:43 . Reden: BTW ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13
Ik hoop het, ik vind de huidige mooier. :*

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
;) Nee ik weet zeker dat ik niet op de verkeerde knop druk, ik mag de wel geen goeie ogen hebben, slechts een IQ van 142 maar zo dom ben ik dus net niet, het is heel vaag, als je Quote pak je de inhoud van die post maar wat ik in de edit zet komt in de qoute message te staan terwijl ik alleen iets eengepast heb. Niks geen [ quote ] ofzo er in te staan en toch gebeurt het 8)7 :? 8)7

• André

André

Analytics dude

Steffy schreef op 17 juni 2004 @ 14:37:
;) Nee ik weet zeker dat ik niet op de verkeerde knop druk, ik mag de wel geen goeie ogen hebben, slechts een IQ van 142 maar zo dom ben ik dus net niet, het is heel vaag, als je Quote pak je de inhoud van die post maar wat ik in de edit zet komt in de qoute message te staan terwijl ik alleen iets eengepast heb. Niks geen [ quote ] ofzo er in te staan en toch gebeurt het 8)7 :? 8)7
Dat kan niet, als je een quote doet staat er altijd een [quote] tag in je post. En als die er niet staat kan dus nooit in de post een quote stukje komen.

En wij op got hebben allemaal een IQ van 140+ als we elkaar moeten geloven. IQ heeft hier IMO helemaal niets mee te maken.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Probeer hier eens iets te editen dan?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt. Enkel een Tag is onvoldoende ende nietszeggend.

Met een IQ van 142 moet je toch wel in staat zijn een creatieve topictitel te bedenken? :+ :P

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Vriendin laten beginnen met het RPG genre.

Hoe ik precies bij mijn repley kom weet ik dus niet meer scroll stukje naar onderen daar zie je het vreemde resultaat van een edit, staat ongeveer op 3/4 van de pagina. |:(

• André

André

Analytics dude

Jij hebt uit Litoki zijn reply wat tekst weggehaald en op die manier ook de [/quote] tag verneukt. Daardoor ziet het er zo raar uit.

En dat is geen edit. Dat is technisch zelfs onmogelijk omdat je bij je edit een id hebt van het bericht dat geedit wordt en dat kan dan nooit een quote worden.

Waar blijven de parse boys om dit kracht bij te zetten.

[ Voor 41% gewijzigd door André op 17-06-2004 14:55 ]

• Bud_s
  • Laatst online: 21-11 13:54

Bud_s

Team Anticimex & Lock

@steffy je kan alleen maar een edit op je eigen berichten doen natuurlijk !!! met het knopje zoals vermeld in reactie van Andre

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Probeer anders je bovenstaande post te editen met deze link: http://gathering.tweakers...pdate_message/21008849/0/

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Je zou na 2 jaar oid de eerste zijn die dit voor elkaar heeft gekregen.

Maw: tijd voor een nieuwe muis / bril / monitor ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.