Toon posts:

telnet onder java.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben bezig met een java programma, dat zou moeten kunnen connecteren op een kaart. Om deze kaart te bereiken, dien ik te connecteren met telnet op een bepaalde ip en poort.

De kaart verwacht echter een VT100 telnet emulator ... ik ben dus eigenlijk op zoek naar een bibliotheek (jar file) die de communicatie voor mij kan doen en ook de negotiatie in t begin afhandeld.

Ik heb al geprobeerd met andere telnet clients ... maar die kunnen enkel lezen wat de kaart uitstuurt. De berichten die ik naar die kaart stuur, kan hij helaas niet ontvangen daar er in t begin iets misloop in de negotiatie. T is dus heel belangrijk dat deze bibliotheek zich voordoet als een VT100 emulator.

t liefst vanal dus een bibliotheek met vier functies, connect, disconnect, send and read ;)

mvg,
Wouti

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 09:49

jvhaarst

Eendracht maakt macht

hoe moeilijk is google ?
http://www.google.com/sea...net+client+source&spell=1

Eerste hit is wat je wil.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het is hier niet de bedoeling dat je om kant en klare dingen vraagt.

Het is natuurlijk wel gewoon mogelijk om je eigen VT100 library te schrijven.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

De kaart verwacht echter een VT100 telnet emulator ... ik ben dus eigenlijk op zoek naar een bibliotheek (jar file) die de communicatie voor mij kan doen en ook de negotiatie in t begin afhandeld.
We zijn hier geen uitwisselingsforum. :) Verder doen we in Programming & Webscripting niet aan verzoeken aan componenten of code in het algemeen. Zie hiervoor: P&W FAQ - Scriptrequests

Ook voldoen zowel je topictitle als de inhoud van je topic niet aan de P&W FAQ - De "quickstart" :)

3 redenen waarom dit topic dicht gaat. :)

[ Voor 16% gewijzigd door gorgi_19 op 17-06-2004 10:17 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.