[OUTLOOK] outlook geeft een bezette dag als vrij weer.

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73940

Topicstarter
Specs:

Exchange 2000
client XP
Outlook2000

Wanneer iemand een dag als bezet in zijn agenda zet (als hele dag) en ik wil deze uitnodigen voor een vergaderverzoek dan geeft hij deze weer als vrij (in het vergaderververzoek zelf). Weet iemand wat dit probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 10:55

André

Analytics dude

Dat is toch geen probleem dat klopt toch, hij heeft vrij van het vergaderonderzoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
André schreef op 17 juni 2004 @ 10:00:
Dat is toch geen probleem dat klopt toch, hij heeft vrij van het vergaderonderzoek?
nee want als iemand afwezig is dan kun je hem toch niet uitnodigen voor een vergaderverzoek wanneer iemand fysiek niet aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 10:55

André

Analytics dude

Anoniem: 73940 schreef op 17 juni 2004 @ 10:02:
[...]

nee want als iemand afwezig is dan kun je hem toch niet uitnodigen voor een vergaderverzoek wanneer iemand fysiek niet aanwezig is?
Jawel, zo kan die persoon bepalen of hij alsnog aan de vergadering deelneemt en zijn andere afspraak cancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
André schreef op 17 juni 2004 @ 10:05:
[...]

Jawel, zo kan die persoon bepalen of hij alsnog aan de vergadering deelneemt en zijn andere afspraak cancelled.
Het gaat erom dat de gebruiker zich heeft gepland als afwezig (Gedurende de hele dag). Wanneer iemand hem wilt uitnodigen dan heb je zo'n mooi grafiekje of iemand wel of niet aanwezig is. Wanneer wij de persoon willen uitnodigen of hij deel wilt nemen aan de vergadering dan geeft hij deze persoon weer als vrij. Ra Ra |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*schop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik kan je helaas niet helpen, maar heb wel een vraag. Ik heb net dit : Outlook vergaderplanner topic geopend. Gebruik jij een tool die de beschikbaarheid van mensen (en ruimtes) direct laat zien ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
na wat speurwerk heb ik moeten constateren dat dit probleem een gebrek in Outlook is en hier ook geen (gratis) MStool voor beschikbaar is. De oplossing welke is aangedragen door Looks te gebruiken is uiteraard niet DE oplossing (Licenties kosten ruim 10.000 euro)
Pagina: 1